باروت


 

گرجستان - باتومی - ساعت 17

دو تا تاکسی گرفتیم که ما رو از فرودگاه ببره هتل وسایلمان رو تو یکی از ماشین ها رو صندلی و صندوق عقب جا دادیم قرار شد من با ماشینی که وسایل توش بود بیام بقیه هم با اون یکی

راننده پیر مردی بود حدودا 65 ساله به محض نشستن با شاره به من فهماند که کمربندم را ببندم ، کمی از مسیر را طی کردیم که پیر مرد جمله ای را به زبان گرجی گفت من هم با اشاره به او فهماندم که چیزی از این زبان نمیفهمم بعد گفت ترکی بلدی ؟ گفتم نه فقط کمی انگلیسی میفهمم از شانس ما هم آنجا کم بودند آدم هایی که انگلیسی بلد باشند ، چند دقیقه ای گذشت که پیرمرد با حالتی سوالی انگار که چیزی را کشف کرده باشد به انگلیسی گفت "اسم شما؟" خیالم راحت شد که مشکل خاصی نیست و فقط اسمم را میخواد بداند شاید میخواست با من تازه وارد گرم بگیرد من هم گفتم اسمم حسین است کلمه ای گفت که معنی اش را نمیدانستم اما از حالت صورت و حرکت دستش فهمیدم که متوجه نشده است دوباره گفتم حسین میخواست حسین را تکرار کند کمی سختش بود اینبار بلند تر و شمرده تر گفتم حسین وقتی حسین گفتن را یاد گرفت خودش را معرفی کرد اسمش جرج بود بعد دوباره گفت حسین و  زیر لب با لحجه ای جالب حسین را تکرار میکرد هر بار که میگفت حسین چهار ، پنج ثانیه مکث میکرد بعد دوباره میگفت ، پیش خودم فکر کردم این یارو انگار یه چیزیش میشه ، البته درست هم فکر کرده بودم یه چیزیش شد چون بعد از سه چهار بار تکرار لحن صداش عوض شد و من احساس کردم حسین رو داره با بغض میگه بیخیالش شدم گفتم حتما صداش گرفته شایدم یارو خل باشه آخه این ور دنیا پیر مرد مسیحی حسین چه میدونه چیه ؟ چند دقیقه ای از پنجره بیرون رو نگاه کردم تا رسیدیم به هتل قبل از پیاده شدن به اندازه دو سه ثانیه با پیر مرد چشم تو چشم شدم

چشمهاش خیس بود

شاید ادامه داشته باشد

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۲۰)

عالم همه محو گل رخسار حسین است
قشنگ بود
بِ
سلام علیکم
نمی دانم چه بگویم
چون نمی توان چیزی گفت
-------------------------
پس از غیب طولانی شما عید شما مبارک
بسم الله
با سلام؛
امام علی النقی حضرت هادی - علیه السلام - فرمود:
حسد موجب نابودی ارزش و ثواب حسنات می گردد.
و تکبّر و خودخواهی جذب کننده دشمنی و عداوت افراد می باشد.
و عُجب و خودبینی مانع تحصیل علم خواهد بود و در نتیجه شخص را در پَستی و نادانی نگه می دارد.
و بخیل بودن بدترین اخلاق است;
و طَمَع داشتن خصلتی ناپسند و زشت می باشد.
____________
پوستر در :
http://quran-net.mihanblog.com/post/267
____________
  • بچه های خاکریز
  • سلام
    خیلی برام جالب بود
    از اینجور متنا خیلی خوشم میاد
    قربون آفام بشم
    راستی گرجستان چیکار میکردید.؟
    السلام علیک یا اباالفضل العباس(ع)
    سلام حسین
    حسین...حسین....حسین.....حسین...... ...
    بسم رب الحسین (ع)
    با موضوع ((نماز اول وقت یا عزاداری !!!))آپ هستم ..
    حتما کلیک رنجه فرمایید ..
    نظر فراموش نشود ..
    ممنون ..
    یا قاسم ادرکنا.. [گل]
    السلام علیک یا فاطمة الزهرا(س)
    به مناسبت میلاد خانم حضرت زهرا(س) و روز مادر به روزیم .
    منتظر نظر های سازندتون هستیم
    التماس دعا
    یاحق
  • من از تهران بدم میاد
  • سلام
    من از تهران بدم اومد
    من بچه شهرستانم! تو شهر ما حتی یه مانتو پوش هم وجود نداره !! حتی یه دونه!
    من از شهرتون بدم اومد از این همه بی حیایی و فساد بدماومد کجا دارین میرید؟ کجاست پایتخت جهان اسلام؟ کو؟
    بدم اومد از این همه نگاه آلوده!
    منتظر نظرات خوب و با محتوا تون هستیم
    یاعلی
    وای بر من که آن مسیحی با نام حسین چنین کرد و من با حسین درونم چنین
    سلام
    زیبا بود
    ولی دادش ما رو گذاشتی تو خماری هااااااااااااااااا
    دیدگان ما را هم خیس نمودی اخوی! ممنون...
    این چند روزه از دست این موجود بد صدا خیلی دلم گرفته بود... بغض فرو خورده ام را بارانی کردی اجر شما با سیدالشهدا
    سلام
    عالی بود
    من لینکتون کردم
    ما میتوانیییییییم
    فعلا
    بسم الله . . .
    .
    به مناسبت سومین سالگرد آیت الله العظمی بهجت (ره) به روزیم .
    .
    منتظر نظرهای سازنده شما عزیزان هستیم .
    .
    التماس دعا
    .
    یاحق
    سلام علیکم
    زیاد سر میزنم بهت، ولی کامنتم نمیاد.
    قشنگ بود.
    سلام هم سنگر
    با طرحی برای رضا برجی عزیز به روزم
    تشریف بیاورید.
    التماس دعا
    بسم الله
    با سلام؛
    در بین مجموعه ی داروهای درمانگرِ بیماری هایِ
    جسمیُ و روحیُ و فردیُ و اجتماعیِ انسان
    نماز کلیدی ترینِ عَناصر است.
    حضرت آقا
    پوستر در:
    http://quran-net.mihanblog.com/post/268
    سلام من وبلاگت رو دیدم اگه موافق با تبادل لینک هستی تو وبلاگ من نظر بده تا لینکت کنم.
    اجتماع بزرگ عزاداران امام هادی علیه السلام
    بِاَبى اَنْتُمْ وَاُمّى وَنَفْسى، کَیْفَ اَصِفُ حُسْنَ ثَنآئِکُمْ، وَاُحْصىجَمیلَ بَلائِکُمْ، وَبِکُمْ اَخْرَجَنَا اللهُ مِنَ الذُّلِّ، وَفَرَّجَ عَنّا غَمَراتِالْکُرُوبِ
    وَاَنْقَذَنا مِنْ شَفا جُرُفِ الْهَلَکاتِ وَمِنَ النّارِ، بِاَبى اَنْتُمْ وَاُمّىوَنَفْسى، بِمُوالاتِکُمْ عَلَّمَنَا اللهُ مَعالِمَ دِینِنا،
    وَاَصْلَحَ ماکانَ فَسَدَ مِنْدُنْیانا
    چگونه در برابر دشمنان دین و عترت سکوت کنیم و لب فرو بندیم؟ چگونه به ساحت آموزگار جامعه ی کبیره اهانت کنند و لب به شکوه و لعنت نگشاییم؟ قلوب دلشکستگان در هجوم سهمگین هتک حرمت به امام مظلوم ما شکسته تر از قبل است و جراحتی به عمق دشمنی های تاریخ در نهانش نمایان است، اما دلشکستگی از دشمنان، دلخستگی به بار نیاورده و فریاد یا «مُنتَقم اِنتَقِم» بر لسان هر محب و عاشقی جاری است. به امید روزی که در رکاب فرزندش، حیدر گویان، پرچم شیعه را در انتهای افق بکوبیم. جمعی از محبان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام برای عرض تسلیت خدمت مادر سادات صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
    جمعه مورخ ۵ خرداد ازنمازظهر
    مسجد اعظم تجریش به سمت میدان تجریش وآستان مبارک امامزاده صالح ابن موسی الکاظم علیه السلام
    حرکت می نماییم تا با حضورمان تسلی خاطر باشیم بر دل داغدیده ی حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
    جمعی از هیئت های مذهبی تهران
    اطلاع رسانی کنید تا مشتی بکوبیم بر دهان هتاکین و معاندین
    --
    اللهم عجل لولیک الفرج
    از خودم خجالت کشیدم
    :(
  • مجنون الحسین
  • سلام
    گرجستان؟!‏
    به به!‏
    حاج آقا تقبل الله...‏
    دست ما رو هم بگیرید
    نه خودت جلسه رو اومدی
    نه رفیقت!‏
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی