باروت


 

البته ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین الملل اسلامی‌مان بارها اعلام نموده‌ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم. حال اگر نوکران امریکا نام این سیاست را توسعه طلبی و تفکر تشکیل امپراتوری بزرگ می‌گذارند، از آن باکی نداریم و استقبال می‌کنیم. ما درصدد خشکانیدن ریشه‌های فاسد صهیونیزم، سرمایه داری و کمونیزم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته‌ایم، به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظام هایی را که بر این سه پایه استوار گردیده‌اند نابود کنیم؛ و نظام اسلام رسول الله – صلی الله علیه و آله و سلم – را در جهان استکبار ترویج نماییم. و دیر یا زود ملتهای دربند شاهد آن خواهند بود. ما با تمام وجود از گسترش باجخواهی و مصونیت کارگزاران امریکایی، حتی اگر با مبارزه قهرآمیز هم شده باشد، جلوگیری می‌کنیم. ان شاء الله ما نخواهیم گذاشت از کعبه و حج، این منبر بزرگی که بر بلندای بام انسانیت باید صدای مظلومان را به همه عالم منعکس سازد و آوای توحید را طنین اندازد، صدای سازش با امریکا و شوروی و کفر و شرک نواخته شود. و از خدا می‌خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ امریکا و شوروی را به صدا درآوریم.

صحیفه امام خمینی (ره) جلد 21  ص 81 - 82 

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۸)

  • صادق لطفی زاده
  • حسین دارم به اون روزی فکر می کنم که من و تو بالای کاخ سفیدیم.
    داریم پپسی..نه ببخشید زمزم می خوریم و به ابلیسک داغون شده جلوی کاخ سفید نگاه می کنیم و بعد تو بمن میگی آتیش داری و بعد من چپ چپ بهت نگاه می کنم که یعنی خجالت بکش و بعد تو از زیرت یه پرچم امریکا در میاری-همونی که روش نشستی- و با یه لبخند که مثلا حالمو گرفتی به پرچم اشاره می کنی که یعنی می خوام پرچمو بسوزونم. بعد من میگم قبول دارم ولی انصافا قیافت غلط انداز بود. بعد هرهر با هم می خندیم و به بالای گنبد کاخ نگاه می کنم که دو تا جوجه بسیجی دارن یه پرچمی رو نصب می کنن...راستش موندم اون پرچم چیه؟اگه پرچم ایران باشه که شاید به لحاظ رسانه ای خوب نباشه ولی خب کاریش نمی شه کرد. ما که تا این بالا اومدیم حالا هر چی دلشون میخواد بگن...خلاصه تو این فکرا هستیم من و تو که از خستگی دراز می کشیم رو سقف کاخ سفید و به آسمون نگاه می کنیم. میگم حسین خیلی خسته ام. باورت می شد یه روزی برسیم اینجا؟بعد تو هم میگی ..هوووم...آره..باز من چپ چپ بهت نگاه می کنم که یعنی غلط کردی! بعد تو، این پست بلاگت رو یاد من می ندازی! بعد من هم بهت میگم اون کامنت من رو تو پستت یادته؟ من همه چیز رو می دونستم!..بعد تو با تعجب مثل یه موجود افسانه ای به من نگاه می کنی و من با تلفظ غلیظ میگم چاککریم!
    پاسخ:
    صادق جان با همه احترامی که واست قائلم داری اشتباه میکنی
    من هیچ وقت چنین کاری نمیکنم من هیچ وقت از تو طلب آتش نخواهم کرد
    چون من معمولا تو جیبم کبریت دارم در ضمن اونی که رو پرچم آمریکا نشسته بود تو بودی نه من
    (سفر کربلا رو یادت بیاد اون شبی که کنار جاده سگ لرز میزدیم کبریت "من" به دادمون رسید و الطاف خفیه الهی)
    ولی دم اون دوتا جوجه بسیجی گرم که با اون همه خستگی رفتن پرچم رو عوض کردند. من و تو که حال تکون خوردن هم نداشتیم

  • فرزین خاکی
  • آقا زحمت شد واقعا. دست‏تون درد نکنه.
    (خطاب به آقا صادق بابت آفرینش این حماسه)
    پاسخ:
    ما هویج بودیم دیگه

  • هــادی جــمــالــی
  • سلام داداش حسین

    ارادت ...

    پاسخ:
    ... ارادت
  • صادق لطفی زاده
  • آره خب
    خسته بودیم دیگه
    فرزین جان ایشالا دفعه بعد با هم

    ای عزیز مصطفی،ای پسر فاطمه زهرا،ای شهید کربلا،ای خون خدا   سینه های ما تکیه ای قدیمی است
    که با کتیبه های اشعار محتشم سیه پوش است   در آن با کلید((یا حسین)) باز می شود و زمین با اشک و مژگان چشم!
    ،آب و جارو می شود.ما دل های خود را وقف تو کرده ایم،یا حسین!تو خودت این وقف نامه را امضاء کرده ای...
    ------------------------------
    پستی جدید به مناسبت محرم الحرام
    http://monjigraph.tk/%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85-1435/
    در پناه مهدی عج
    وا ی چقد خندیدیم!چه قشنگ بود این حماسه هه!
    ghafaseviran.blogfa.com
    "ما وارثان خون حسین علیه السلام هستیم و ما را در مبارزه کردن با کفار هیچ ترس و واهمه ای نیست."
    شهید عبدالحسین رضایی

    حـتـــــــــــــــــما ببینید !!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی