باروت


 

بسم الله الرحمن الرحیم

من و تاکسی اول خط منتظر یک نفر بودیم تا ظرفیت تکمیل بشه و راه بیفتیم

یه نفر جلو ، یه نفر عقب پشت راننده و من وسط نشسته بودم هر سه نفر بعلاوه آقای راننده منتظر یه نفر دیگر بودیم.

یک ربع بعد ...

بالاخره یک جوان شیک پوش اومد و سوار شد.

تا نشست تو ماشین بهش گفتم : آقا کجایی یه ربع منتظرتیم

طرف اول نفهیمید و کمی جدی شد ولی راننده سریع تر دوزاریش افتاد و با خنده گفت :

داداشمون راس میگه یه ربع ساعته منتظر شوماییم.

جوان شیک پوش که متوجه شوخی من شد با خنده گفت: عجب .

... پایان گفت و گو ....

چند دقیقه گذشت.

چند دقیقه دیگه هم گذشت.

یه لحظه پیش خودم فکر کردم اون اصل کاری الان نزدیکه هزار ساله منتظره که یه عده بیان تو خط  تا راه بیفته.


  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۱۱)

سلام.
عجب  این تاکسی سوار شدن های شما هم پر برکته ها!
پاسخ:
سلام
خدا رو شکر
بنظرم باید ژانر رو عوض کنی و بری تو اتوبوس :)
ولی حالبه ها 
امام اومذه که ما رو برسونه.قرار نداره خودش تکی بره.فکرش رو بکن.راننده تاکسی ای که خالی تو خط حرکت کنه...اصلا با عقل جور در نمیاد.
ای بابا...
پاسخ:
ژانر اتوبوس و مترو بعضی جاهاش ژانر وحشته مخاطبین اذیت میشوند
...

باز خوبه تو تاکسی این حس بهت دست میده.
نظرت راجع به هواپیما و کشتی و این جور چیزا چیه!
راستی، وبلاگ زدم...
پاسخ:
ای بابا بلاگ هم خز شد رفت :)
خیلی قشنگ بود .. فکر نمی کردم داستان اینطوری ختم بشه ....

خدا خیرت بده

 راستی این جریانای تاکسی هاتونو بدید یه سریال 90 قسمتی ازش بسازیم ..  :))
  • علی صالحی زیارانی
  • سلام حسین جان.

    زیبا بود یه خورده هوامو بارونی کرد.

  • حسین بهرام نژاد
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    از مشهد الرضا دعاگویتان هستم
    یا علی
    پاسخ:
    دمت گرم
  • هـادی جـمـالـی
  • سلام

    چــــــــــــی بگم ؟؟؟؟!!!

    پناه به حضرت زهرا (س) .......

    ** اللهم عجل لولیک الفرج **

    پاسخ:
    هیچی نگو
    بشین بریم
    احسنت...
    .
    .
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    الهی آمین

    سلام 

    زیبا بود و تاثیر گذار

    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/10492
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

  • عمـــــــار
  • سلام
    بسیار عالی بود

    پاسخ:
    تشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی