باروت


 

بسم الله الرحمن الرحیم

.

من توی تاکسی ، و تاکسی توی ترافیک گیر افتاده بود.

رادیو : اذان مغرب به افق تهران

الله اکبر الله اکبر

....

رسید به اشهدان محمد رسول الله

نفسم خواست یه حرکت فرهنگی انجام بده ، نجوا گونه گفت :

"یه جوری آروم صلوات بفرست از اونها که فقط «ص» شنیده میشه تا نفر کناریت هم بفهمه و صلوات بفرسته"

نفر کناری زود تر از من «ص» رو تلفظ کرد.

نفس: کم نیار دومیش رو غلیظ تر بفرس

...

لا اله الا الله

لا اله الا الله

تاکسی رفت تو کوچه پس کوچه تا شاید از دست ترافیک فرار کنه

دیدم یه جای دنج تو  پیاده رو   یه جوان 23-24 ساله سیه چرده دو زانو نشسته رو زمین داره نماز میخونه

کنارش یه گاری بود با یه گونی آشغال

اون لحظه خیلی دلم میخواست منم بندازه تو گونیش ببره بازیافت.

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۱۱)

آخ آخ آخ ..اگه مینداختت چه خوب می شد. راحت می شدیم از دستت. :)
پاسخ:
بگرد یکی واسه کوه پیدا کن که هفته دیگه تنها نباشی
من میخوام برم خودم رو به بازیافت معرفی کنم
:q
این داستان از کی بود؟
 
آره بابا آدم یوختایی یه چیزایی میبینه که !البته فقط یوختایی نه اکثر مواقع!


پاسخ:
داستان نبود
مستند بود البته ما از این مستند ها زیاد میبینیم
+++
بله حسین آقا اینجوری شد که اومدیم طهران ... :)

کاش تهش مینوشتی که این داستان زاده ذهن خلاق نویسنده می باشد و تمام شخصیت ها در آن خیالی می باشند ...

انقدر که فحشا تو این خیابون ها زیاد شده نهی از منکر که هییییییییییییچ! کسی جرات نمیکنه انجام معروف کنه
پاسخ:
همه اش حقیقت بود
به این شوری هم نیست. یه شیرینی هایی هم داره.
بسم الله الرحمن الرحیم.
جالب بود وبلاگتون.
آدرس نمی نویسم چون جسارتا وبلاگ ما خودمانی است.
یه کلبه که وقتی از پایان نامه و آزمایش و کارنشریه خسته می شم فقط می رم دستی سر رو روش می کشم،نفس تازه می کنم
و یادداشت دوستام رو می خونم.
موفق باشید و رزمنده.
پاسخ:
"وبلاگ خودمانی" چه جالب
بجاش وبلاگ ما عین کاروانسرا میمونه
خدا رو شکر
سلام
عکس چی شده؟
(متوجه نشدم)
پاسخ:
سلام
نوشتم برات
سلام رفیق!
به کاروانسرای ما هم سر بزن
اگه موافق باشی تبادل لینک کنیم
مطلب نمازت هم خیلی خوب بود
یاحق
پاسخ:
سلام
تشکر

سلام
ممنون برادر از توجهتون...
بله عکس رو زیادی بزرگ کردم...
  • مجتبی علیزاده
  • سلام.
    منم سرویسم رو انتقال دادم به بلاگ
    لطفاً لینکتون رو درست کنید.
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    حتما
    جونم حسین آقا
    سلام علیکم
    میتونیم ازمطالبتون با ذکر منبع تو وبلاگمون استفاده کنیم؟
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بله

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی