باروت


 

سایز اصلی

عکس از روح الله خسروی

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۱۲)

سلام عکسی خیلی قشنگ و زیبایی با اجازتون عکس رو گذاشتم تو نگارخانه با ذکر نام سایت باروت و عکاس محترم
http://www.negarkhaneh.ir/~kabeyeshgh/PicDetail-190406/
آفرین به روحی.بیشتر پست بذار حسین جون
  • کلیک های پایداری
  • نفوذ بیشتر آمریکا در شرق آسیا....
    در صورتـــــــــــــ تمایــــــــل ب تبادل لینک ما را با عنوان (( کلیک های پایداری)) لینک کنید و خبرمون کنید برای همکاری مشتاقیم.
    یا زهرا (س)
    سلام
    عکس محشری بود
    دان کردم
    و
    به روز هستم با طرحی درباره
    چه روزها که یک به یک غروب شد، نیامدی
    چه بغض ها که در گلو رسوب شد، نیامدی
    سلام خسته نباشید
    خیلی ممنون
    ولی این روش را امتحان کردم
    بلاگفا قبول نمی کنه
    فقط در قسمت تنظیمات کار می کند که بتوانم آن را در حاشیه وبلاگ بیاورم
    ولی در داخل خود پست قبول نمی کنه
    خودتون اگر کد خوب گیر آوردید حتما در یک بلاگفا تست کنید
    باز هم دستتون درد نکند
    سلام
    قبلا اون رو خوندم
    تنها کدی که جواب می ده
    مثل کد این صفحه است
    http://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=22252

    در واقع embed code
    نامیده می شه
    که اونم با استایل کاملا سفارشی سایت آقاست.

    سلام خدمت برادر بزرگوارم
    شما با افتخار لینک شدید
    امید وارم شما هم مارو قابل بدونید و لینک بفرمایید
    یا علی
    التماس دعا
  • یک اخرالزمانی
  • سلام
    خداقوت کارتون عالی هسته
    خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید
    یا علی
  • سرداران گمنام
  • سلام اخوی بروزیم...
    سلام. عکس قشنگیه . فقط من نمیدونم کجاست خوشحال میشم بدونم.
    خصوصی بود نظر قبلی
  • حسین احمدی سخا
  • سلام
    چشم نگاه می کنم
    من شمارتو ندارم اگه شماره من رو داری یه زنگ بزن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی