باروت


 

خدایا مرا ببخش

چرا که همیشه ساعت های بیداری را با خواب جبران کردم

ولی هیچ گاه ساعت هایی که خواب بودم را جبران نکردم

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۱۳)

تا میای فکر کنی یه سطل خنده میریزند رو سرت
  • بچه های خاکریز
  • خدا قوت…خیلی وقت بود سایت شما نیومده بودم..سوای از سایت شما کلا یه مدتی خارج از فضای مجازی.لذا آمده ایم که نرویم…منتظر حضور شما
    یا علی
    از محسنات محل کار شماست
    با سلام
    خدا قوت
    ای کاش لحظه های که بیدار بودیم و باید در جمله با بصیرتها قدم بر می داشتیم را در می یافتیم
    سلام حسین آقا
    چرا؟
    مگه چطوری شده؟
    نقد کن برادر
  • جعفر صادقی
  • سلام آقا حسین
    وبلاگت رو بیشتر به روز کن داداش
    امثال ما چشم انتظاریم..
  • نیما عتیقی
  • سلام میشه من رو لینک کنید ؟
    سلام خوبی ایشالله ؟؟؟؟
    می خواستم بدونم پوستر های ما می توانیم همش کار خودت؟؟؟؟
    اگه هست میشه بگی چند سالته؟؟؟
    کارت چیه؟؟؟
    یه بیوگرافی ساده از خودت بدی؟؟؟؟
    بعد راضی باش اگه از پوستر هایت جایی استفاده کردیم خواهشا
    علی یارت
  • حسین احمدی سخا
  • سلام
    کار خودمه
    پوستر های ما می توانیم برای استفاده مردم در سایت قرار گرفته
    من راضی هستم
    سلام
    برادر درباره "مدگرایی، خرافه پرستی، مضرات فست فود و نوشابه، اعتیاد به سیگار و قرص و مواد مخدر، آرایش، مادی گرایی، مصرف گرایی، ناامیدی، ماهواره" هرچی دارید اگه میتونید برام بفرستید لطفا. مطلب خیلی نیاز دارم. شدیدا... حتی اگه کتاب می شناسید توی این زمینه ها معرفی کنید.اگه بتونید برای بنده یه کوچولو وقت بذارید لطف زیادی کردید... پاداشش هم انشاالله اون دنیا دور امام حسین بگردید و هی بگید "حسیــــن"
    یاعلی
    سلام
    به روز هستم با طرحی درباره:
    میخواهند شکارت کنند
    و این یعنی که دوباره طلب شهادت کرده ای
    . . .
    حاجی
    اگر به فکر خودت نیستی
    لااقل به فکر ما باش
    به فکر بی علمدار شدن ما باش
    . . .
    هنوز برای شهادت فرصت هست
    . . .
    سلام اخوی.چه طوری یا نه؟
    می گم یادش بخیر قدیما یه وبلاگی این جا ها بود به اسم سیب سبز
    حیف که منفجر شد،والا تا الان اینترنت رو فتح کرده .بود(لبخند)خدا گردن این احسان خان پارسامهر رو کور کنه
    حالا قرض از مزاحمت اومدم بگم ما برگشتیم با یه اسم و رسم جدید.فرصت کردید به ما سری بزنید
    بودن در کنار شما سعادتیست
    علی علی
    سلام
    یه روز هستم با طرحی درباره:
    من انقلابی ام
    [گل]
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی