باروت


 

نظرات  (۱۰)

ماییم و این همه کتاب در صبحگاهان و شامگاهان
ماییم و این همه حرف های بیهوده
ماییم و این همه راه راست
ماییم و بحث های نازل
ماییم و خدا و کتاب
ماییم و چشمهای بسته
ماییم و کتاب بخوانیم
ماییم و وبلاگ های تو خالی
خواهی برو به سایتش
خواهی بگرد به دورت
چی شد بی خیال!!!ذوق رزده شده بودم
  • پوستر ایرانی
  • احسنت...فرهنگ سازی خیلی مهمه...خوشا به سعادتت
  • دو کلمه حرف حساب
  • سلام
    چند وقت نبودی
    خیلی منتظر کار جدیدت بودم
    احسنت
    بسی لذت بردم
    یا حق
    فکر میکنم و با توجه به شناختی که از شما با طرحهایی که زدید شاید بهتر هم میشد چنین طرحی را زد
    آقا کجــــــایی؟
    ای کاش می دانستم،
    کجا و چه وقت دل ها به ظهور تو قرار خواهد یافت
    به کدام زمین اقامت داری؟
    آیا در کوه رضوانی؟
    یا غیر آن؟
    یا به دیار ذی طوی هستی؟
    . . .
  • مهمات-mohemat-art.ir
  • سلام حسسین آقا
    خدا عزت..
    سلام برادر.
    در راستای صحبتی که باهم کردیم به خودم اجازه دادم نقد کنم.
    الان اون فنجون آویزون؟!
    پس چرا چاییش نمیریزه!
    اصلا اون نخه برای چی به فنجون وصله!
    یا حق
    سلام
    حق با شماست این ارادها وارده
    ولی من تو این قبیل کارها به این چیزاش فکر نمیکنم
    فقط دنبال انتقال یه حس خوبم
    که برای من خیلی مهمه
    البته برای آویزون بودنش هم کلی جواب و توجیه بلدم که بدم
    تشکر
    شما لطف دارید
    ولی تو این قبیل کارها دنبال اجراهای پیچیده و مفاهیم پنهان نیستم
    یک حس خوب
    همین
    با سلام
    ما را لینک می فرمایید؟
    از وبلاگ شهدا ذیذن فرمایید...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی