باروت


 


سایز بزرگتر

 


از همه قدیمی هایی که ما میتوانیم ها رو دنبال میکنند و  البته جدیدترها خواهش میکنیم که مجدانه و سختگیرانه آثار این سایت رو نقد بفرمایید و جدا از تشویق های بیخودی در این مکان پرهیز کنید. بحمدالله انگیزه برای ادامه کار بسیار زیاده اما چیزی که نیازداریم نقد و بررسی آثار هست . یکی از بهترین دلگرمی های ما گزارش هایی است که دوستان زحمت میکشند و مینویسند گزارش هایی از چاپ و تکثیر ما میتوانیم ها

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۴۴)

السلام علیک یا اباالفضل العباس(ع)
سلام حسین جان،چطوری ؟چه خبر؟
"از همه قدیمی هایی که ما میتوانیم ها رو دنبال میکنند و البته جدیدترها خواهش میکنیم که مجدانه و سختگیرانه آثار این سایت رو نقد بفرمایید و جدا از تشویق های بیخودی در این مکان پرهیز کنید."
جدا درصد بسیار بالایی از کارهات قابل تحسینه،هم ایده و هم اجرا.این چیزی بود که با منتظر روش توافق داشتیم
حالا میخوای قبول کن، میخوای نکن!
حالا این کار جدید جریانش چی هست؟؟
سلام حسین جان
این طرحهایی که برای بحث جهاد اقتصادی گذاشتی واقعا خوبن ... به جز چند مورد
یه نکته ای : میتونی به جای آوینی به ایشون شهید آوینی هم بگی و انقدر باهاشون خودمونی نباشی!!
تصویرسازیش کار خودته؟ ... خیلی زیباست
یا علی
چون فرمودید بگو می گویم که در سالروز دهه ی فجر ، سال 90 را می گویم ، نشریه ریز نوشت هیئت و پایگاه ما اختصاص داشت به طرح های ما می توانیم . همیشه می آیم ولی کمتر رد پایم این جا هست .
سلام
ممنون از تذکر خوبت
با اجازه شما کار خودمه
تشکر
فعلا نمیگم
  • حسین احمدی سخا
  • خیلی ممنون
  • بی تاب هویزه
  • سلام
    کارتون رو برای مطلب وبم استفاده کردم.
    فقط میشه بپرسم با چی کار کردید؟
    سلام
    خیلی طرح قشنگی بود.باور کن داشت گریم می گرفت.آخه سید را خیلی دوست دارم.
    یه سری بزن با مطلب زیر به روزم
    روایت راوی فکه…
    به مناسب سالروز آسمانی شدن شهید سید مرتضی آوینی
  • حسین احمدی سخا
  • التماس دعا
    سلام
    تصویرسازیش خیلی قشنگ شده
    دوس دارم همینطوری فقط به طرح نگاه کنم
    اجرت باشهدا
  • حسین احمدی سخا
  • مطلبتون رو خوندم قشنگ بود
    با کمک قلم تو فوتوشاپ کار شده
  • حسین احمدی سخا
  • شکرخدا
    عالی بود مثل همیشه ...
    اینقدر حال کردم که یادم رفت سلامم...
    سلام رفیق...
    الگوی اول زندگیم آقا مرتضی است
    چه تو رسانه چه تو اخلاقیات
    خلاصه خیلی دوسش دارم
    بازم ممنون
    به امید شهادت
    یا حق
  • بچه های خاکریز
  • سلام حسین جان.خدا قوت
    کار زیبایی هست جدا من همیشه از کاراتون الگو میگیرم
    خیلی حرفه ای کار میکنید.
    میشه بپرسم چطوری عکسا به صورت نقاشی در آوردید؟
  • جعفرپیشه /صریر
  • خوبه ولی به پای
    http://ketabbekhanim.persiangig.com/image/book/poster-avini-f.jpg
    نمیرسه
    امیدوارم موافق باشید
  • حسین احمدی سخا
  • تشکر
    شاید اون موقع آدم بهتری بودم
    التماس دعا
  • حسین احمدی سخا
  • سلام
    تشکر
    با کمک قلم نوری تو فوتوشاپ
    هنوز با اصول این سبک کار آشنا نیستم
    اینم اولین کارم بود
    بیشتر یاد گرفتم حتما توضیح میدم
  • حسین احمدی سخا
  • الحمدلله
  • سنگرگاه سایبری
  • سلام اخوی
    خیلی کار زیبایی شده
    انشالله که توی آخرت جواب درست حسابی داشته باشیم که به آقا سید مرتضی و یاراش بدیم
    خداقوت
  • عکس روایت می کند
  • سلام دوست عزیز لطفا از طرح های جدید ما دیدن کنید راستی یه راهنمایی می کنید چگونه تصویر رو به این حالت تبدیل کردی
    التماس دعا یاعلی
    این افکت یا پلاگین خاصی نیستش
    به کمک قلم نوری و فوتوشاپ بعلاوه یک روز زمان اینجوری شده
    موفق باشید
  • علمدار گرافیک
  • سلام
    واقعا کار قشنگیه
    فک کنم خود سید مرتضی هم با این طرح حال کرده باشه
    راستی کتاب مهر مادری (رابطه شهدا با حضرت زهرا-کار گروه شهید ابراهیم هادی - هم تا هفته بعد انشاالله چاپ میشه
    من هم با طرحی برای حضرت زهرا به روزم
    یا علی
  • کلیک های پایداری
  • سلام

    خدا قوت
    دعوتین به کار جدید
    __آخر میام حرمت مادر__
    با تبادل لینک و لوگو موافقی ؟ خبرم کن
    یا زهرا

  • سنگرگاه سایبری
  • سلام
    حسین آقا
    هروقت بودش خبرم کن
    تاریخ دقیق رو نمیدونم
    یا علی
  • لبیک یا حسین
  • خدا خیرت بده داداش کار قشنگی شده
    سلام خسته نباشی
    اگه عکس به قول خدت کاربردی داری برام بفرست به اسمت بزارم
    فقط کیفیتش خوب باشه.
  • عکس روایت می کند
  • سلام
    داقترین و جدیدترین مطلب این روزها روهای وب سایت های مذهبی
    تغییر تاریخ شهادت شهید آوینی از 20 به 21 فروردین
    آدرس پست :
    http://warpicture.ir/?p=260
  • سنگرگاه سایبری
  • سلام حسین آقا
    شرمنده نتونستم بیام
    پیغامتونو دیر گرفتم
    دانشگاه بودم
    اومدم از دانشگاه ایمیلتونو دیدم اعصابم خورد شد
    کاشکی زودتر میگفتین دانشگاه رو یه جوری میپیچوندم
    با پست ((بانو بمان)) خوشحال میشم نکته هاتونو بدونم.
    یا حق
    باطرح دوم فاطمیه بروزم
    منتظر نظرات شماهستم
    یازهراء
    شهید آوینی واقعا یک جامانده از یارانش بود که در همان سالی که من در این دنیا پا گذاشتم به یارانش پیوست
    شادی روحش صلوات
    سلام رفیق...
    اومدم گیر بدم بهت... :)
    نه بابا، نترس...
    خواستم بگم همه طرحات ی طرف، این طرحت اونطرف... :)
    خیلی طرح خوبی شده...
    التماس دعا
    یا علی(ع)
  • ایرانیان پوستر
  • خب شمرنده اخوی سرنمیزنیم.....یعنی میبینیم ولی خب نظر کمتر میزاریم.
    والا این ما میتوانیم ها رو خیلی جاها دیدم....نمونه اش اینکه برای 22 بهمن توی مدرسه خودمون یه نمایشگاه برپا شد که کارهای شما و دوئل رو توش گذاشتن.....ما میتوانیم ها هم جزو نمونه های اصلی بود ولی متاسفانه کیفیتش رو پایین آورده بودن که توی برگه آ4 جا بشه فکر کنم....لوگوتون هم بود...در کل محوریت نمایشگاه طرح های شما بود...
    بِ
    سلام
    حسین جان کم و بیش به کار هایت سر می زنم، و از تو چه پنهان، کیف هم می کنم، با چاشنی حسادت. قصد دارم که کامنت هم بزارم، خیلی هم دارم، اما نمی توانم
    یعنی توانایی اش را ندارم
    یعنی الکن
    بگذار راحت بگویم! دور از تعارف
    می دانی اگر "کار"ی می کردم یا "عمل"ی داشتم، نظرم را بیان می کردم. اما وقتی بعضی می گویند: تو چه کاره ای که نظر می دهی؟
    و قبل از آن ها خودم همین را می پرسم: من چیستم؟ چه کاره ام؟
    ان وقت نقد کنم.... تو هم همراه با من بخند
    اخر نظر دادن چه فایده ای دارد؟
    نظر دادن چه فایده ای دارد؟
    چه فایده ای دارد؟
    تو بگو!
    جای من بودی چه می کردی؟
    اصلا ولش کن...
    گفتم که بدانی چرا نیستم و اگر نه این چیز ها گفتنی نیست
    با این حال اگر از دست من کار بر بیاد -که فکر نکنم بیاد- در خدمتم
    اما این را یکی را اظهار نظر ندان، تکراری است، اما از دل است دیگر: سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی....
    باقی اظهار نظر بود پاک کردم
    التماس دعا دارم
  • حسین احمدی سخا
  • سلام
    منتظرت بودم
    ما سفارش شدیم به
    انظر الی ما قال و لاتنظر الی من قال
    هرچند که عمل به این سخن کار هرکس نیست و فقط اهالی معرفت و ایمانند که توانایی تشخیص حق از باطل را دارند
    ولی ما سعی داریم که به قدر وسع اینگونه عمل کنیم
    اگر عقل ظاهر بین بگذارد
    پس فارغ از این که «کار»ی کرده ای یا نه حرف تان را و نظرنان را بنویسید
    سلام اخوی مثل همیشه بر خلاف شما که میتونید کار من رو نقد کنید و این یعنی جای نقد داره کارام ولی من میتونم چون جای نقدی نمیبینم پس یه دونه طلبتون که بشه روزی برسه که نقدتون کنم و شایدم روزی که نقد نشم
    موفق باشید
    یا حق
    سلام و خداقوت
    بهتر نیست فقط در موضوع ما می یتوانیم کار کنید
    این کارهازیباست و مستحب
    اما ما می توانیم غریب و واجب
    برگردید و فقط بر سر ما می توانیم ها کار کنید
    این کشور به آن ها محتاج است
    مهاجر
  • حسین احمدی سخا
  • سلام
    خیلی متشکر
    بیشتر از هر چیز مشغول ما میتوانیم ها هستیم
    در قالب های جدید و موضوعات جدید
    کمی زمان لازم است
    خدا خیرت بده ...کار خوبیه یه نقد هایی بهش میشه زد ولی ..باز هم ممنون
    خیلی دنبال یه طرح بودم واسه اتاقم چاپ کنم
    به نظرم بهتر بود یه اتفاقی توی این همه زحمت میفتاد .. یه طرحی بهش اضافه می شد یا یه جورایی از صرف عکس بودن خارج می شد.
    به هر حال خدا قوت
    سلام حسین جان
    این پلاگینی که توی این طرح استفاده کردی رو می تونی بذاری ما هم استفاده کنیم؟
    دمت گرم
    اجرت با حضرت زهرا س .......
  • حسین احمدی سخا
  • سلام
    پلاگین نیست
    با استفاده از قلم نوری درست شده
    سلام حاجی
    فتوشاپه یا کورل پینتر؟
    فکر کنم
    برای این سبک طراحیت
    corel painter essential
    خیلی مناسب باشه
    اگه تاحالا باهاش کار نکردی یه سری بهش بزن حتما، ایشالا به کارت میاد
    ضمنا خیلی مشتی شده.حال کردیم،خدا قوت
    سلام
    این فوتوشاپه
    کرل پینتر رو دیدم ولی هنوز بلد نیستم
    خیلی ممنون از راهنماییتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی