باروت


 

یک مثل قدیمی میگه که اگر  چاقو دست طبیب باشه

زندگی بخشه ولی اگر دست مست لایعقل باشه دیگه زندگی بخش نیست

امروز رسانه دست طبیب نیست

طرح مال من نیست فقط ترکیبی از تصاویره

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۵)

  • ایرانیان پوستر
  • سلام برادر حسین....خوبی؟
    من هم با نظرتون موافقم...این تلویزیون اون تلویزیونی که مردم میخواستند نشد...احساس میکنم یه کم رنگ خون شهدا رو فراموش کردیم...احساس میکنم یه کم اون خط امامی که میگفتیم کم رنگ شده....احساس میکنم اون راه قدسی که از کربلا میگذشت فراموش شده....احساس میکنم عمارها را شهید کردند...جای شهید مطهری ها خالیست...جای امثال دکتر شریعتی خالسیت...
    جای باکری و چمران خالسیت،امثال همتی نیستند!!دیگر همتی نیست برای آبادی...
    خاک جبهه ها را باد برد/سهم من اما پلاکی ناخوانا شد!
    یاد سربازان به خیر اما/این راه به کل فراموش شد؟!
    جالبه بچه های ارزشی بغیر از دشمن خارجی باید با همه چیز مبارزه کنن.! فیلترینگ، تلوزیون، سینما و الخ
  • حزب الله سایبر
  • دیدار سایبری ها با مظلومترین شهدای زنده هشت سال دفاع مقدس
    عیادت از یادگاران جنگ تحمیلی و ارزش نهادن به حرکت مقدس آنها شاید کوچکترین کاری باشد که من و تو می توانیم انجام دهیم. من و تویی که ادعایمان، گوش فلک را کرده است و در عمل هنوز اندر خم نامگذاری ۴ کوچه و خیابان به نام شهدا مانده ایم.
    روز چهارشنبه 24 اسفند ماه 1390 ساعت 3 عصر
    آدرس:سعادت آباد،بالاتر از میدان کاج،روبروی بیمارستان شهید مدرس،نگارستان یکم،گلستان یکم،پلاک 4
    اطلاعات بیشتر:
    http://www.hizbullahcyber.com/content/114
  • علمدار گرافیک
  • سلام اخوی
    خوشحال میشم یه سری هم به من بزنی
    خوشحال تر میشم منو هم لینک کنی تا به گروه طراحان مذهبی اضافه شم...
    کاملا بی ربط:
    گفتیم چه شد یاد شهیدان
    گفتند مگر یک کوچه بنامشان نکردیم؟؟
    افسوس ....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی