باروت


 

نظرات  (۷)

  • بچه های خاکریز(گرافیک)
  • سلام.خدا قوت.سخا جون یه طرح شیک بذار حالمون گرفته شد
    یا علی
  • یک بنده خدا
  • سلام اجازه هست از یک گوشه از طرحت استفاده کنم ؟
    پاسخ:
    بله
    سلام
    این طرح خیلی از شما بعید بود!!!....برای مقابله با جنگ نرم که نباید از سلاح و سپر جنگ سخت استفاده کرد
    اون وقت میشه حکایت فضای عجیبی که تو نمایشگاه رسانه های دیجیتال درست کرده بودند...اسم شبکه های ماهواره ای و ...رو نوشته بودند و عده با اسحله بهش تیراندازی میکردن! این که نشد مقابله با جنگ نرم رسانه ها که
    پاسخ:
    سلام
    من با نظر شما موافقم که
    مقابله با جنگ نرم با این مدل سپر و اینها نمیشه
    ولی
    من نخواستم روش مقابله رو تعریف کنم فقط قرار بوده که
    با یه طنزی بگم که رسانه ممکنه خطرناک باشه
    اگر قرار بود روش مقابله رو ذکر کنم که طرح کاملا جدی باید می بود
    از تذکرتون تشکر
  • آوینی گرافیک
  • سلام . لطفا به کلبه درویشی ما هم سری بزنین . خط خطی های دل را این گونه کشیده ایم . در کلبه محقرمان منتظرشماییم .
    جالبه...
    سلام
    حاج حسین این رو گذاشتی که ما رو امتحان کنی؟
    ما فهمیدیم قضیه رو...
    حالا میتونی برش داری
    :))))
  • ایرانیان پوستر
  • سلام.با بچه های خاکریز موافقم...
    راستی یه طرح جدید زدم...منتظر نقدتون
    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی