سلام
این یک برداشت شخصی است
بدون شک یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذاری دانستن علاقه مندی های مخاطب است
در میدان مبارزه تفاوت بسیاری است بین حمله علیه دشمنی که هیچ اطلاعاتی از او نداری و حمله علیه دشمنی که از همه چیز او با خبری
با توجه به جمله فوق به هدف شکل گیری ابزاری به نام لایک که سابق بر این بیشتر در شبکه های اجتماعی دیده میشد و حالا در سایت ها و وبلاگ ها هم به فراوانی دیده میشه توجه کنید
به اعتقاد من همچین ابزار های برای ضربه های دقیق تر و عمیق تر ساخته شده اند
.....یکی هم این نظرسنجی های مزخرف