باروت


 

نظرات  (۶)

  • محمد نصرتی
  • سلام
    چطوری میشه ارشیو کارهای مامیتوانیم رو دانلود کرد برای نمایشگاه میخوام
    پاسخ:
    سلام
    ایمیل میکنم
  • محمد حسین
  • سلام
    ایول الله ... خیلی جالب شده.
  • تلنگرخانه
  • سلام
    بسیار عالی
    فقط کمی از حال و هوای شهید و شهادت دور شده ولی چیزی برای من جذاب بود این بود که طرح شما بی واسطه مهجور بودن شهید احمدی را برای من حکایت می کنه که به دلم نشست ...
    "راه سرخت ادامه دارد"
    این هم طرحی از حقیر هدیه به روح این شهید بزرگوار
    .... یاحق
    پاسخ:
    راست میگی حال و هوای شهادت نداره
    و این ضعف بزرگیه
    سلام
    خیلی عالی بود
    با اجازه از این عکس توی وبلاگم استفاده کردم
    البته با ذکر نام!
  • پژوهشگر انقلاب
  • پژوهشگر انقلاب
    http://jomhourieslami.blogfa.com/post/13
    تصاویر حسین الله کرم دوران دفاع مقدس
  • اکرم گوهریان
  • باسلام وخداقوت بابت کارهای زیبا,عمیق وبحق تاثیرگذارشما.واحدعلمی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سیناهمدان قصدداره انشاالله نمایشگاهی باموضوع دستاوردهای ایران درحوزه نانوبرگزارکنه.خیلی بهترمیشه این کار,اگرهمراه باکارهای"مامیتوانیم"شماباشه والبته بقیه موضوعات هم میشه جداگانه نمایش داده بشه.آرشیوکامل کارهای شماراچطورمیتونیم داشته باشیم؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی