باروت


 

برای گرافیست های اصطلاحا ارزشی

اول جملات زیر را معنی کنید

هرگونه استفاده بدون ذکر منبع شرعا حرام است

دانلود فقط برای اعضای سایت امکان پذیر می باشد

بازدید کننده گرامی با توجه به شرایط پیش آمده برای داخل ایران لوگو طراحی نمی گردد

استفاده از طرح ها با ذکر منبع و اطلاع به مدیر وبلاگ بلامانع است

ولله بنده به هیچ عنوان راضی نیستم کسی طرح های این سایت رو برداره و بدون لوگو جایی کار کنه

کلیه حقوق محفوظ است

کلیه محصولات این سایت وقف اهل بیت علیهم السلام بوده و هر گونه استفاده تجاری از آنها شرعاً حرام می باشد

دوم لوگو از طرح مهم تره چون همیشه تو چشمه و هیچ وقت فراموش نمیشه

سوم  شباهت خود و شهدایی که از خدا طلب گمنامی کرده اند را بنویسید

چهارم هنر امروز حدیث نفس است و هنرمندان گرفتار خودشان

پنجم شاید مردم ندانند ولی ما خوب میدانیم که این جماعت غالبا از دیوار طراحان اجنبی بالا میروند

ششم با خودم بودم

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۳۰)

  • حامد محمودی
  • سلام حاجی این قسمت
    پنجم شاید مردم ندانند ولی ما خوب میدانیم که این جماعت غالبا از دیوار اجنبی بالا میروند
    را بیشتر توضیح می دی؟
  • منتظرگرافـــ
  • سلام حسین جان
    خداروشکر من که چنین جملات زشتی رو توی سایتم و کارام استفاده نکردم البته شاید کارام به درد جایی نخوره اما اگه یه روزی به سطحی رسیدم که کارام اسمی شد هیچوقت چنین جملاتی نمینویسم
    یا حق
    پاسخ:
    این جملات زشت نیستند
    هر خالق اثری این حق رو داره که برای اثرش حق امتیاز قائل بشه
    ولی این جبهه همه چیزش فرق داره
  • ای داد | Eydad
  • این مشکلش چیه
    "کلیه محصولات این سایت وقف اهل بیت علیهم السلام بوده و هر گونه استفاده تجاری از آنها شرعاً حرام می باشد"
    من اکثر اینایی که گذاشتی میدونم مال چه کسانی هست
    ولی درباره اون بنده خدایی که داخل دیگه طراحی نمیکنه
    مجبور شد بنویسه چون هم اذیتش کردن هم ول کن نبودند
    اینقدر که کلا باهاش حرف میزدم گفت دیگه کلا آپدیت نمیکنم
    اونی هم که گفت وقف اهل بیت هست و رایگان.. چون ایرانسل اونو با هزینه قرار داده بود که بشه گرفتش
    خدایی یه ذره هم زیادی یه طرفه قاضی رفتی
    پاسخ:
    سلام
    این جملات هیچ کدوم مشکلی ندارند
    من راجع به افراد نمیخوام صحبت کنم میخواستم این فضا رو نقد کنم
    بالاخره کسی که داره تو این جبهه کار میکنه خیلی باید حواسش جمع باشه
    من اگه به ارزشی ها گیر میدم بخاطر طرح های خوبشون هست
    تو این شرایط که مردم صبح تا شب مورد حمله تصویری هستند
    چرا یه نفر هم که داره کار خوب میکنه نشرش رو محدود میکنه
    عضو شدن برای دانلود دیگه چه کاریه؟
    اصلا با لوگوی خودشون بفروشن طرح شما رو
    مگه شما واسه خدا کار نکردی؟
    اصلا تصور کن طرح یکی از ما رو که راجع به محرم کار کردیم
    شهرداری با لوگوی خودش تو یه نقطه ای از شهر کار بکنه
    یه پیرمرد که از اینترنت بی خبره ببینه و دستش رو رو سینش بذاره بگه
    السلام علیک یا اباعبدالله
    همین واسه دنیا و آخرت اون طراح بسه
    به خدا بسه
    اجرمون رو داریم ضایع میکنیم
    با این وجود باز هم خوبه که احترام کسی که مطلبی رو انتشار داده حفظ بشه
    یکسری از دوستان هستند که از اسم خودشون برای مطالبشون استفاده نمی کنند ولی برای ترویج سایر مطالب و افزایش بازدید میخواهند که نام وبلاگشون ذکر بشه
    در ضمن خیلی ها دوست دارن بدونن که صاحب اصلی اثر کیه.
    پاسخ:
    من هم موافقم که حقوق صاحب اثر باید رعایت شه
    ولی منظورم بیشتر رو این موضوع بود که اگر رعایت نشد هم نشد
    با ذکر منبع به صورتی که فقط ذکر منبع باشه که اون هم قواعد خودش رو داره که معمولا خیلی ساده و در حد متن و آدرس سایت کار میشه که دیگه حکم امضا رو نداره هم موافقم
  • ماه علقمه
  • دلت پری داری ها
    اون آخرشم که گفتی با خودم بودمو خیلی خوب اومدی
    یا علی
  • امیرحسین
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام؛
    شهید خرازی با قرآن و مفاهیم آن مانوس بود و قرآن را با صدای بسیار خوبی قرائت می‌کرد.
    پوستر :
    http://quran-net.mihanblog.com/post/165
    _______________
    موفق باشید
    کاشکی دردمون می امد
    باریکلا
  • ای داد | Eydad
  • ببین من مشکلی ندارم با این قضیه
    من خودمم نوشتم ولی
    جمله ام این بوده مثه خیلی از بچه های دیگه
    یکی اینکه صلوات بفرستید موقع استفاده
    دیگری هم اینکه استفاده تجاری نکنید
    بحث شهرداری فرق داره با ایرانسل
    پاسخ:
    فرستادن صلوات خیلی عالیه
    منم موافقم
    ولی شهرداری رو مثال زدم
    منظورم استفاده بدون ذکر منبع بود
    حالا باقیش دیگه جزئیاته به نظرم خیلی فرق ندارن
    حرف دل بود...
    هرچقدر دلبستگی به تکنیک زیاد بشه، ایمان به غیب کمرنگ تر می شه
    پاسخ:
    و اگر ایمان به غیب کمرنگ شود دیگر "فی سبیل الله" مفهومی نخواهد داشت
    بِ
    سلام علیکم
    هنر امروز حدیث نفس است و هنرمندان گرفتار خودشان...
    نقطه.
    پاسخ:
    و در ادامه
    تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز
  • نقطه سر نقد
  • می شه بگید باید از کجا عضو سایت شد؟
    پاسخ:
    اینجا که عضویت نداره
    سلام...
    اول
    به نظر من قبول تو این شرایط که مردم صبح تا شب مورد حمله تصویری هستند
    چرا یه نفر هم که داره کار خوب میکنه نشرش رو محدود میکنه...گاهی این محدود کردن ها به حقه... کار رو ان شاءالله که داریم برای خدا میکنیم ، اما به نظر من برای همون مخاطبی که اونم میخواد برای خدا کار کنه ولی هیچ بدوجه ای نداره که صرف کار گرافیکی بکنه...شخصا حاضرم با دل و جون کارمو بدم ، اما یه وقت هست یکی داره بودجه میگیره و سوءاستفاده میکنه از کارت و به خیال خودش زرنگی...از نظر من باید جلو این ایستاد...
    دوم
    کاملا موافقم ... اصلا علت این لوگوها رو نمیفهمم...از لحاظ تکنیکی هم بخوای میتونی یه امضا طراحی کنی تو ترکیب کارت استفاده کنی و اون هم خیلی کوچیک و نا محسوس
    سوم
    در مورد خودم میگم در مورد شهدایی که طرح زدم براشون دور از ذهن هست که من بخوام شباهتی داشته باشم باهاشون...اما ارادتم رو نمیشه کتمان کرد واینکه هر کدوم به هر حال تلنگری برای من بودن که حواسم رو بیشتر جمع کنم و مطمئنا برای این هم طرح میزنم براشون که شاید یک نفر هم مثل من یه تلنگری بخوره...
    چهارم
    هنر امروز حدیث نفس بوده ...هنر چه زمانی نبوده؟؟؟؟
    و به نظرم نمیشه انقدر کلی نظر داد...
    پنجم
    درست متوجه نشدم...! اما برداشتی که من داشتم یعنی اینکه از طرح های غربی استفاده میشه؟اگر بله ... واقعا حرف دل بنده رو زدید...واقعا جای تاسف داره که کاملا از طرح های غربی ویا پوسترهای معروف سینمایی یا عکس های تبلیغاتی که به فراوانی تو سایت های دانلود رایگان میتونی پیدا کنی و رو برمیدارن و وقتی هم میگی چرا کوپی کردین چنان بهشون بر میخوره که ...
    ششم
    به نظرم اگر با خودتون بودید نیازی نبود عمومی قرار بدید و در نوشته بالا این که مخاطب خودتون بودید اصلا دیده نمیشد...اما انتقاد به جایی بود
    به هر حال ممنون به خاطر این نوشته...و عذرخواهی که طولانی شد
    پاسخ:
    سلام
    اول شکی نیست که حق امتیاز قائل شدن حق خالق اثر هست
    و رعایت نکردن این حق توسط هر کسی کار زشتیه
    چه بودجه بگیره چه نگیره
    در بد بودن این کار حرفی نیست
    ولی باید گذشت
    تو این جبهه باید از این چیزها بگذری تا به مقصد برسی
    آنقدر باید شرح صدر داشت که حتی اگر عملیات کردی و شهدای بسیار دادی
    و در نهایت آدم هایی دیگری آمدند و به نام خودشان زدند بتوانی تحمل کنی و جا نزنی
    دوم
    سوم
    چهارم
    شهید آوینی فرمودند هنر امروز حدیث نفس است و هنرمندان درگیر خودشان
    و در ادامه آورد
    تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز
    پنجم
    ششم
    تلنگری باشد برای خودم
    سلام بردار باروت
    خسته نباشی داداش این حرفهایی که زدی انگار منظورت فقط یه نفر بوده که من خیلی خوب میشناسمش
    وقتی چند بار برای یه سایت مذهبی که حتی در حد سایت خودت هم نیستن لوگو طراحی کنی و مدیر سایت که هیچی از طراحی سر در نمیاره بهت بگه طرحت خوب نیست بعد بیاد بجای اون لوگو با فونت تاهوما لوگو طراحی کنه بزاره تو وبلاگش تو هم دیگه واسه کسی طرح نمیزنی
    البته میگم کاش یکی دوبار این اتفاق واسه ادم بیفته نه چند ده بار
    وقتی طرح هایی رو که مجانی طراحی می کنی و با بالاترین کیفیت میاری تو سایتت بعدش توی پاساژها به سام خودشون میفرشون یا تو گالری سایت های دیگه لوگوی خودشون رو میزنن زیرش یا اینکه تو روزنامه ها چاپ میکنن میزنن طراح : فلانی وفتی طرحی که رایگان زدی رو تو فروشگاه های انترنتی به قیمت دلار میفروشن وقتی اپراتور تلفن همراه طرحات رو به اسم خودش به بقیه بفروشه اونقت میگی وقفش کردم
    وقتی این همه ادم خودش شخصا هاست و دومین بگیری و بهشون طراحی یاد بدی بعد همینا دیگه واست حتی یه نظر هم نذارن اونقت هستش که شاکی میشی
    وقتی انقدر خالصانه کار می کنی که همه عادت میکنن به کپی کردن
    اینجوری میشه
    اره اون بنده خدا کلاس نذاشت ما هم فکر بد کردیم
    اگر مثل بعضی از ماها درگیر پیشنهادات طراحی و پول میشد الان خوب بود
    اون بنده خدا انقدر گمنام هستش که حتی کسی اسمش رو نمیدونه
    اون موقعی که داشت تو این فضای کثیف اینترنت والپیپر طراحی میکرد حتی به تعداد انگشتای دست هم سایت طراحی مذهبی نبود
    ولی حالا که ماشالا روزی یدونه سایت جدید پیدا میشه هیچکس ارزش اینجور ادما رو نمیدونه
    البته بگم مطمئنا خودش اصلا ناراحت نیست چون خودش نخواست که اینجور بشه
    ببخش خیلی خیلی خیلی حرف زدم ولی رو این قضیه حساس بودم چون این چند وقته بعضی چیزا دیدم که خیلی اعصابم خورد شده
    ببخش یا علی
    پاسخ:
    سلام بر منتظر
    خدا شاهده که منظورم به شخص خاصی نبوده
    و هدفم نقد این فضا بوده
    برای همین میان سایت های دوستانم گشتم و جملاتشان را کپی کردم
    اگر لازم بود نام می بردم
    خدا به این دوست عزیزی که قصه اش را نوشتی صبر بده
    سخته ولی باید تحمل داشت
    من شرایط را میفهمم ولی علت تناقض دوستان را نه
    عمل ما با شعارهای ما یکسان نیست
    این جبهه سرباز مخلص میخواد
    اگر قرار بود که با این حرف ها کنار بکشیم همه باید تا حالا می رفتیم
    خوب میفهمم که چی میگی
    ولی ببخش که نمیتونم بپذیرم
    شرمنده تو کامنت قبلی یکم تند حرف زدم و کلی غلط املایی توش هست
    و نظر خودم رو اصلا راجع به این موضوع نگفتم منم با نظر شما موافقم اگر این جمله ها رو ننویسم بهتره منم هیچوقت ننوشتم البته چون بقولی در سطحی نبودم که بنویسم
    ولی اگر هم کسی نوشت نباید بهش ایرائ بگیریم چون حقشه و خودش میدونه که چه محدودیتی برای طرحاش بزاره
    ...............
    به طواف کعبه رفتم به حرم رهم نداند
    پاسخ:
    دشمنت شرمنده باشه
    خوشحال شدم از متنی که نوشتی
  • امیر(سجیل)
  • سلام!
    پاسخ:
    علیک
    تو این جبهه باید از این چیزها بگذری تا به مقصد برسی
    آنقدر باید شرح صدر داشت که حتی اگر عملیات کردی و شهدای بسیار دادی
    و در نهایت آدم هایی دیگری آمدند و به نام خودشان زدند بتوانی تحمل کنی و جا نزنی
    ....
    حق باشماست ...جبهه...اما این جنگ خیلی اصول داره که اصلا بهش نپرداختیم...این مبارزه ناقصه...فرمانده کو صرفا برای کار های گرافیکی میگم..من چه جوری سربازی کنم؟!...کو یه کسی که همه ما رو سازماندهی کنه...اگر تو جنگ هم هر کس ساز خودش رو میزد چی میشد، اون موقع همه رهبرشون امام خمینی بودولی برای جبهه ها مگه فرماندهان مختلف نبودش...الان ما همه میگیم رهبرمون امام خامنه ای هست و لی قبول کنید همه ساز خودشونو میزنن...شهید باقری میگن :ارزش کار اطلاعاتی بیشتر از جنگیدن در سنگره ، ما باید به دنبال نقطعه ضعف دشمن باشیم و از همون جا ضربه کاری به او بزنیم.ماباید بتوانیم با شگردهای اطلاعاتی ، دشمن را اسیر خود کنیم . میگفت :در کار خود به فکر از بین بردن سنگرهای دشمن نباشید !بلکه فراتر از این را ببینید
    حالا من میگم به جای اطلاعاتی ، گرافیکی جاش بذاریم...خب کو ..چه کار کردیم ...دشمن رو چقدر بررسی کردیم؟!منظورم فقط برای کارهای گرافیکی هست
    بگذریم...حرف بسیارهست اما
  • محمد حسین
  • اااای داد
    فکر کنم خدا خودش بدونه که کی طرح رو کار کرده و کی امضارو پاک کرده....
    به نظرم این بحثا حاشیه هست و سودی نداره....
    به متن بپردازیم که عقب نمونیم...
    ببخشید.
  • علی اکبر شمس
  • سلام حسین جان
    دلم واست تنگ شده بود
    اومد دل نوشت تو خوندم ...
    به امید ظهور
    طراحی که واسه اهل بیت کار می کند ولی حتی یک کلاس اخلاق نرفته داره خیانت می کنه به اسلام
    همین
  • ایرانیان پوستر
  • من هم نظرات دوستان رو خوندم.با بعضی ها هم عقیده بودم ولی بعضی ها نه.ما اگه داریم واسه خدا کار میکنیم که دیگه نباید منت بزاریم.اگه دارید برای اسم و شهرت کار میکنید کار نکنید بهتره.ما کارهامون وقف اهل بیته.پس دیگه نباید از این جملات به کار ببریم.من که شخصا نه منبع درامدی دارم و نه هیچ چیز دیگری.ولی دوست دارم که طرح هام رواج پیدا کنه.حتی اگه به اسم دیگران در بیاد.
    ...................................................
    اگه کل دنیا هم اشتباه فکر کنن بزار فکر کنن...تو راه خودت رو برو....والسلام
    سلام داداش
    به نظرم شما تو حرفات داری فقط نیمه ی خالی لیوان رو می بینی!
    شما اگه هر طرحی که توسط این جوونا داره تو اینترنت پخش میشه رو یه تیری در نظر بگیری که داره تو چشم دشمنا میره دیگه این حرفا رو نمی زنی ....درسته ، انتقاد خوبه ولی باید ببینی که انتقادت کجارو هدف قرار میده ، شما قصدتون این نیست ولی باید بدونی که این کاری که دارید انجام می دید ایجاد اختلاف هست و دشمن دنبال همین است.باز هم میگم که مطمئنم که شما قصدی نداری
    روش درست انتقاد خیلی مهمه داداش جون.
    ببخشید که بی ادبی ، پرحرفی و .. انجام دادم
    به نظرم اگه طرح "ما یه مشت سربازیم" برای دوئل رو ببینید جالب باشه چه خوبه که همه ما اینجوری کار کنیم.
    یا علی داداش جون
    خیلی مخلصیم.
  • ایرانیان پوستر
  • ببخشید ولی مهمات جون ،برادر من اینطوری که نمیشه.....خیلی ها توی این فضا دارن برای اسم کار میکنن...و البته که خیلی ها هم دارن برای خدا کار میکنن.ولی ما باید ببینیم که این تیری که داریم میزنیم کجا رو نشونه گرفته؟!خودی رو یا دشمن؟من که از طراحی چیزی بلد نیستم ولی شما خودت استادی ....یه نگاه بنداز ببین.....ما که داریم کار میکنیم برای خداست.نیازی نداریم به تعریف دیگران....تنها کاری که باید بکنیم همینه...پای همه ی وبلاگ ها باید این باشه:
    برای رضای خدا.....
    غیر از اینه؟؟؟!
    سلام مجدد
    حرفات راجع به اونهایی که تو این گیر و دار دنبال اسم ورسم اند درسته ولی بعضی حرفات ممکنه بعضی ها رو به طرف یه شخص یا اشخاص خاص بکشونه و این ممکنه باعث اختلاف بشه من با اونا که حریص معروف شدنن کاری ندارم وحرفای شما رو در مورد اونا قبول دارم ولی یه سوال دارم و اون اینه که آیا {به نظر شما} اشکالی داره که کسی مطالبشو وقف اهل بیت کنه و راضی نباشه اونا رو که اینهمه ارزش معنوی دارن رو به مقدار ناچیزی از مادیات مبادله کنن آیا این اشکال داره؟
    شما توی اون نوشته همه چیز را با هم خلط کردید
    خدا رو خوش نمیاد که همه چیز رو با نظر شخصی بسنجی
    بازم عذر خواهی میکنم.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    بله من هم موافقم که روش انتقاد خیلی مهمه
    .
    به نظر من تو این جبهه باید بیخیال اسم و رسم شد
    بیان این نظر بین چه آدم هایی اختلاف میندازه؟
    کجای نوشته من تفرقه انگیز بوده؟
    توضیح بدید اصلاح میکنم
  • حسین احمدی سخا
  • طراح حق داره که برای اثرش حق امتیاز قائل بشه
    این به نفسه اشکالی نداره
    ولی همین حق امتیاز آنقدر مهم میشه که وقتی رعایت نشد
    ناراحت میشی
    آنقدر ناراحت میشی که اصلا ول میکنی میری
    اینه که اشکال داره
  • ای‌داد | Eydad
  • آره منتظر
    فقط اگه بدونی در عین گمنامی دست چند نفر رو گرفت و به هرکی وبلاگ داشت میگفت بخوای کمکت میکنم که سایت بزنی
    اختلاف فکری وجود داره
    ولی بنده خدا خیلی زحمت کشید، خیلی
    من خودمم میبینم دیگه، یه موقع است بحث اهل بیته، درست ولی وقتی زورت میگیره، اول کلی منتتو میکشن کار انجام بدی یعد که راضی شدی صاب کار که اصن دید هنری نداره، میاد یه ایرادایی میگیره، خب تو هم یا تحمل میکنی یا قاط میزنی
    از طرفی ما هم سنمون داره میره بالا.... وقتای اضافه مون داره کمتر میشه
    نباید انتظار داشت مثه قبل به همه بله گفته بشه، چون خدایی فرصتش نیس
    اون بنده خدا هم همینطور
    مهم اینه که مثه اون بنده خدا فیلم آموزشی بسازیم و کم تجربه ها ببینن و بتونن شروع کنن
    احسنـــــت
    آفرین
    اصلا طراح باید لوگو خودش را طوری قرار بده که حذف کردنش کار بسیار راحتی باشه
    خدایا توفیق بده دربند اسم و رسم و مقام و شهرت نباشیــــم
    آمین
  • دلپریزاد(انیمیشن حجاب)
  • یک چیز دیگه
    تنها سایت هایی لینک میشوند که بالا تر از صد نفر در روز بازدید داشته باشند
    !!!!
    نمیدونم چرا ولایی ها از هم فرار میکنند
    میترسند کار گروهی کنند شاید به نام خودشان نشود
  • محسن الدین سراج
  • حسین جان داداش ما این حرف رو خیلی گفتم حتی مستقیم به طرف گفتم .
    ولی فایده ای نداشت که هیچ ما رو هم از بازی انداختن بیرون .
    بعد از این که این موضوع رو بهشون گفتم با من مثل جزامی ها رفتار کردن .
    انشاالله که حرف شما به گوششون بره .
    سلام
    خیلی جالب و به حق بود
    !!!
    سلام اخوی
    خدا قوت بسیجی
    بارک الله به این تفکر
    دمت گرم
    ایول
    خیلی با مرامی
    آدم که همه چیزشو مادی نمی بینه
    وگرنه چه فرق ما انسانها با حیوانات !
    یا حق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی