باروت


 

نظرات  (۱۲)

دمش گرم...بابا دمش گرم
  • بی تاب هویزه
  • کارهای ما می توانیمتان انصافا حرف ندارند.
  • منتظرگراف
  • با پوستری به موضوع بیداری اسلامی به روزم
    منتظر حضور شما هستم
    یا علی
    سلام علیکم
    با صلابت ایستاده ایم
    http://quran-net.mihanblog.com/post/144
    راز چفیــــــــــــه
    http://quran-net.mihanblog.com/post/145
    روزی یک صفحه قرآن خوانی در اینترنت ... سورة الطه ( آیات 77 تا 87 )
    http://quran-net.mihanblog.com/post/143
    -------------------------------------
    و من الله التوفیق
    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/link/6039
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    یا علی
    سلام می گم این مطالب ما می توانیم را تا قبل از دهه ی فجر اگه ادامه بدی خوبه !
    چه خوب که توضیح هم داره فهمش بهتر شده
    سلام برادر
    ایده این طرح عا عالیه، و دلنشین...
    9دی، روز بصیرت.... بروزم...
    تاشهادت...
    سلام
    طرح عالی است
    این طرح فردیت و یگانه بودن را بسیار زیبا نشان داده؛
    یعنی به واسطه این صفحه قاب سفید خالی که به دیوار نصب شده (که خود قاب شدنِ یک چیز، مفهومی کامل دارد و به صورت نمادین نشان از به نمایش گذاشتن، جدا بودن از دیگر چیز ها و ارزشمند بودن آن سوژه است) و تنها پلان موجود در صفحه ی قاب (که آن را هم با چسب کاغذی به صفحه ی سفید قاب چسباندید، به معنی وجود خارجی سوژه است؛ نه صرفاً یک تصویر از آن) توانستید که یگانه بودن موضوع را به بهترین نحو نشان دهید و از این جهت یک طرح عالی آموزشی است
    این همه گفتم تا بگویم: طرح رو خوب فهمیدم
    ولی چند نقد دارم
    جمله ای که زیر نوشته شده: "جمهوری اسلامی ایران اولین تولیدکننده بیوایمپلند چشمی در دنیاست"
    مقصود شما بوده است.
    شما به جای مفهوم "اولین" مفهوم "یگانه" را نشان داده اید (همان بحث معروف در "واحدیت" و "احدیت")
    برای نشان دادن "اولین" باید به نحوی "چند" را نشان می دادید(به عنوان مثال چند چشم تنها و کور، توخالی و تهی به صورت قطاری را نشان می دادید و در پس آنها ها یک بیوایمپلنت و چشمی بینا، یا به جای چشم یا "شاهد" از "مشاهده شونده" استفاده می کردید و یا...)
    وقتی "چند" را نشان دادید "اولین" را می توان نشان داد.
    در این طرح "یگانگی" سوژه بزرگترین پیام آن است.
    در ضمن وقی که شما آن را "یگانه" نشان دادید شاید خود به خود اولین و آخرین بودن آن را نشان داده اید در حالی که انشا الله قرار است که به مقدار نیاز ساخته شود همان طور که در جمله زیرش آمده است: "...تولید کننده...".
    باز با توجه به همان جمله زیرش، اگه یک نیم نگاهی هم به کارایی ش میشد بهتر بود البته این خلاف سیاق "ما میتوانیم" هاست؛ ولی در بعضی هاش مثل "زیر دریایی" وبرخی دیگر، در عین سادگی طرح این نگاه رعایت شده.
    فکر کنم این طرح، اولین طرحی بود که اولین بود در آن ایران!هم خود طرح، هم سوژه اش! درست میگم نه!
    ببخشید اگه چرک نوشته ی ما طولانی شد،
    یاعلی
  • حسین احمدی سخا
  • سلام
    تا حالا از خوندن پیامی اینقدر خوشحال نشده بودم
    عاقبت بخیر بشی
    نکاتی که گفتی قبول دارم
    یگانه بودن طرح و وحدانیت جمله میپذیرم
    اما این یک اتفاق است
    من به این موضوع فکر نکرده بودم
    یک پیشنهاد دارم
    بیا و لطفی کن قبل از اینکه طرح رو اجرا کنم نظرت رو بگو
    از این به بعد موضوعی که میخوام راجع بهش کار کنم رو
    زود تر تو سایت مینویسم
    هم شما هم باقی دوستان نظرشون رو بگن
    اینجوری به یه جمع بندی و ایده پردازی بهتر خواهیم رسید
    موافقی؟
    با پستی با عنوان " برای میثم ..." بروزم و منتظر نظر شما...
    Rattling nice layout and superb articles , practically nothing else we need : D.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی