باروت


 

ردیف دوم سمت چپ یه خانمی کنار پنجره نشسته بود

و صندلی کنارش تنها صندلی خالی قسمت آقایون

و من فقط تا آخر خط ایستادم

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۱۸)

برادر! بی خود به خودت سختی دادی، می نشستی هم اشکال شرعی نداشت
مرد که میگن به تو میگن برادر
سلام
باید میرفتی بالا سر دختره وامیستادی که اعتراض خودتو بهش نشون بدی
یعنی تو وقتی تو تاکسی سواری اگه یه خانم بخواد پیشد بشینه پیاده میشی ؟!!ا
  • زنان عاشورایی
  • اولین جشنواره عکس و پوستر زنان عاشورایی
    با محورهای : زن و عزاداری- زن و پوشش عاشورایی- زن،کودک و محرم- حجاب و عاشورا- زینب(س)الگوی بانوی اسلامی و...
    آخرین مهلت ارسال آثار30 دی ماه 1390
    نحوه شرکت در جشنواره و اطلاعات بیشتر در: www.banoophoto.com
  • سرنخ گرافیک
  • اجرتون با خدا
    به ما هم سر بزنید
    خوشحال میشیم
    یاحق...
  • حسین احمدی سخا
  • سجاد جان
    هرجا من رو دیدی محکم بزن تو گوشم
    چون تا آخر خط ایستادن و لب بازنکردن من از روی بی غیرتی بود
    عجب مرض واگیرداری است این بی غیرتی
    .
    ولی عزیزم شما متوجه نشدی من چی نوشتم
    تقصیر تو نیست من بلد نیستم منظورم رو برسونم
    آفرین
    فقط همینو میشه گفت...
    سلام
    اصلا هم سختی بیخودی نبوده
    احسنت!
    من چند وقت پیش ازتون اجازه گرفته بودم که از طرحاتون استفاده کنم و فرمودین که نتیجشو بهتون بگم
    خواستم بگم که خیلی طرحاتون رو دوست داشتن
    فقط بعضی از طرحای ما می توانیم رو میگفتن یعنی چی؟
    که با خوندن متنش حل میشد
    به شخصه که خیلی اونا رو دوست دارم
    در ضمن نوشته های کوتاهتون هم خیلی جالبه
    دستتون درد نکنه
    ان شااالله که همیشه موفق باشید
  • حسین احمدی سخا
  • سلام
    اگه تا حالا منتظر خبر من بودید من عذر خواهی میکنم
    بعضی وقت ها فراموشم میشه
    .
    استفاده از طرح های این سایت برای همه آزاد است
    چه با ذکر منبع چه بی ذکر منبع هیچ مانعی نداره
    .
    اگر سایز بزرگتر نیاز بود بفرمایید ارسال کنم
    بِ
    سلام علیکم
    این بار دومین بار است که به این جا می ایم
    و دوباره چیزی دیدم و متعجب شدم
    بار اول شهید آوینی
    این بار سید رضا میر کریمی
    نمی دانم این چه تقدیری است که شما را به هم متصل می کند!
    نمی دانم باز چه قدر اثار میر کریمی را دیده اید
    من "یه حبه قند" را ندیده ام ولی برخی از اثار دیگر ایشان را با دقت تماشا کردم
    باید گفت که آخر حرف هاست، و مافوق سینماست، و مصداق بارز فیلم اسلامی است از معارف اسلامی.
    بسیار خوشحال شدم از حمایت شما از او، وفهمیدم که می فهمید چون خیلی ها نفهمیدند و رد شدند و برخی رد کردند( از همین خودی ها)
    هیچ می داانستید که رضا میر کریمی هم گرافیست است
    و به نظر من این گرافیست بودن او مایه قوت فیلم هایش شده است. چرایش مفصل است.
    تک تک فریم های فیلم هایش یک کار کامل است، محشر است، فریم به فریم.
    شما هم با همین طرز کارتان و فکرتان به سمت سینما نزدیک شوید کار هایی با همین قوت و بن مایه ارائه می دهید، شک ندارم.
    و ظاهرآ به این سمت حرکت می کنید.
    یه نقد کوچولو در رابطه با این نوشته داشتم
    دیر وقته بعداً انشاءالله
    یا علی
  • حسین احمدی سخا
  • سلام
    خوشحال شدم وقتی نظرتان رو خوندم
    لطفا نقد کنید
    من به نقد محتاجم
    سلام
    واقعا قشنگ بود
  • ایرانیان پوستر
  • نمیدونم والا.برای منم پیش اومده بود.البته من نشسته بودم یه خانمی اومد گفت پاشو بزار من بشینم.چشمتون روز بد نبینه تا دیدمش برق از سرم رفت.خداییش میگم ها!خیلی ترسناک بود.خیلی آرایش کرده بود.ولی من از آرایش و طرز لباس پوشیدنش میگم.شده بود مثل جن!!شب اول قبرم اومد جلوی چشمم!
    ولی پاشدم.خدا همه ما رو. به راه راست هدایت کنه.
    راستی برادر چند تا طرح جدید زدم دوست داشتم نظرت رو دربارشون بدونم.میخواستم اگه میشه یه سر بزنید و ما رو نقد کنید.که همونطوری که خودتون گفته بودید ما به نقد محتاجیم!!
    یا علی
    من فکر می کنم اینکه بخوای منظورتو برسونی مهمترین بخش یک نقد یا خبر یا هر چیز دیگریست
    بیشتر به این مسئله بپرداز لطفا
    من خودم هم مشکل دارم ها
    مثلا تو طرح قبلیت می خواستم بنویسم فاتحه
    سوره حمد رو نوشتم
    امیدوارم حالا که داری حال خوب انتقال می دی
    .خوب بتونی تزریقش کنی
    یا حق
  • حسین احمدی سخا
  • سلام
    خیلی ممنون ولی
    نوشته های شما یه چیز دیگه است
  • حسین احمدی سخا
  • سلام
    کار های شما رو همیشه میبینم
  • چرا چنین چیزایی در جامعه میبینیم؟
  • خدا قوت؛
    ولی کاش حداقل در حد یک جمله ولی جدی بهش میگفتی که اینجا قسمت آقایونه. حتی اگر جا برای نشستن شما بود.
    خیلی موقع ها با خودم میگم چرا آقایون چیزی نمیگن؟
    من اگه بگم بیایید توی قسمت خانم ها چندان تاثیری نداره. ولی اگه آقایوون بگن تاثیرش بیشتره. البته اگر زود دست بکار بشیم و جامعه بیشتر از این به چنین هنجار شکنی هایی بی تفاوت نباشه!
  • محمد کشاورز
  • اول - خب که چی ؟
    دوم - میخوای بگی مردی ؟
    سوم - کامنت ها ، از خود جملت بی معنی تر بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی