باروت


 

وضعیت سفید مرهمی است در این آشفته بازار تلویزیون که

[button link="http://www.barut.ir/blog/wp-content/uploads/2011/10/sefid-f.jpg" style="download" color="silver" window="yes"]سایز بزرگتر[/button]

[button link="http://www.vaziyatsefid.com/" style="tick" color="red" window="yes"]سایت[/button]

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۱۸)

السلام علیک یا اباالفضل العباس
سلام
چطوری حسین خان؟ دیر به دیر میای
خیلی دوستت داریم(حتی با همون دو جلسه دیدار!)
موفق باشی
  • ای‌داد | Eydad
  • خدا وکیلی خیلی باحاله..... فیلم نامه اش کلا موضوع شاقی نداره... ولی این مرد اینقدر در بیان جزئیات دقت داره که انگار ده بار 64 تا 68 رو زندگی کرده باشه
    بازیگردانیشم که خداس
    این پسره که عکسشو گذاشتی عجب با استعدادیه
    ستاره ایه برا خودش
    یه تیکه ادای بهروز رو در میاورد:
    "مادر ، سرپرست، ننه؛ این بچه ات کجا باید بخوابه"!!
    خدا بود یعنیا
    پ.ن: این شیرینه لج منو در میاره
    آیکون دندون نما
    شما لطف داری رحیم جان
  • رسول وحدتی
  • باسلام
    سایت بسیار زیبا و پر محتوایی داری .
    به ما هم سری بزنی خوشحال می شویم .
    موفق و پیروز باشید
  • ای‌داد | Eydad
  • چیز خوب یعنی چی برادرم؟
    سلام
    خیلی خوب شده
    دوتا کار آخر واقعا کار شماست؟
    من قبلی رو فکر کردم فقط پیشنهاد فیلم دادید
    فکر نکردم خودتون طراحی کردید
    واقعا خوب شده
    موفق باشید
  • حسین احمدی سخا
  • درست فکر کرده بودید
    طرح ها مال من نیست
    و فقط فیلم رو تبلیغ کردم
    سلام
    دیدم برادر
    خوب کار کرده بودن ایشون
    شما هم خوبه که زدی تو خط اجتماعی
    اصلا همه خوبن
    ...
    خیلی آقایی
    یا علی
    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/link/4304
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    یا علی
  • حسین احمدی سخا
  • آقای عمارنامه
    دست شما درد نکنه که کار های ما رو نشر میدید
    واسه من سواله که چرا چرت و پرت های من رو نشر میدی ولی ما میتوانیم رو نشر ندادی؟
    نشر دادنت واسه من مهم نیست ولی اینکه کار های دیگه رو نشر دادید ولی ما میتوانیم رو نشر ندادید واسم مهمه؟
    شاید اتفاقی بوده
    ولی اگه دلیل خاصی داشت بگید
    با تشکر
    ممنون که کلا براتون مهم نیست نشر دادنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • حسین احمدی سخا
  • ناراحت نشو
    مهم نبودن از سر غرور و تکبر نیست
    اجازه بده جمله ام رو اصلاح کنم
    اونقدری که نشر ندادن ما میتوانیم واسم مهمه نشر دادن بقیه کارهام اصلا مهم نیست
    چون اولویت اول من تو طراحی ، ما می توانیم هاست
    واسه من مهمه که چرا یه جایی مثله عمارنامه همه جور پوستری رو نشر میده
    ولی ما می توانیم رو فراموش میکنه
    این واسه من خیلی مهمه
    دلیل این هستش که ما مطالب شما رو از آر اس اس سایتتون پیگیری میکنیم
    شما میتونید برای انتشار دادن مطالب ما می توانیم ،در قسمت معرفی پیوند یا ارتباط با ما لینک مطلبتون رو قرار بدید.
    بعد برادر من از دل شما خبر ندارم که از کبر یا غروره یا تواضع
    من از ظاهر جمله تون قضاوت می کنم
  • حسین احمدی سخا
  • دم شما گرم
    حق با شماست
    ببخشید
    همه ما می دانیم که آن سالها کشور درگیری های زیادی داشته، درگیری های شخصیت هایی هم که در فیلم بازی می کنند کم از بحران های سیاسی ندارند اما یک سوالی؟ چه می شود که با وجود بدجنسی هاشان صمیمیتی در فیلم دائم دارد خودنمایی می کند این به نظرم بخش مهم فیلم است چون همانطور که دوستان هم پست گذاشته اند فیلمنامه چندان قوی نیست اما همه ما دوست داریم لحظه ها را دنبال کنیم
    اینها آدمای منفی را مثبت نشان می دهند بعد بچه مذهبی های ما عرزه ندارند شخصیت های بزرگ مثل شهداء را معمولی نشان دهند تا ببیننده همزادپنداری کند و در زندگیش آن رفتار را جاری کند
    امیدوارم اون روز خوبه بیادش
    یاحق
  • سرنخ گرافیک
  • بسیار زیبا بود........
    التماس دعا...
    به ما هم سر بزنید..
    جوان امروز تو را می خواند...
    کارتون عالیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی