باروت


 

یه حبه قند

[button link="http://www.barut.ir/blog/wp-content/uploads/2011/10/ghand-f.jpg" style="download" color="silver" window="yes"]سایز بزرگتر[/button]

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۲۵)

و خیلی فیلم ها را نباید دید
دیدم که به عرش شور و شوقی بر پاست
برپا گر این بزم شعف ذات خداست
گفتم به خرد چه اتفاق افتاده
گفتا که عروسی علی و زهرا است
سلام
پیوند آسمانی امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها رو به تمام شیعیان دنیا تبریک میگم
به روز شدیم ...
در پناه مهدی عج
  • سرنخ گرافیک
  • باسلام
    شما بانام باروت در سایت سرنخ گرافیک لینک شدید
    درصورت تمایل ما را با نام سرنخ گرافیک لینک کنید
    اخوی پیشنهاد میکنم شما کماکان طراحی کنید و از ورود به عرصه ی سینما جدا خودداری کنید.چون همین فیلمی که شما سفارش می کنید هم هرچند علی الظاهر مردمی و دیدنی است اما در بطن خود به مفاهیم ارزشی توهین کم نداشته
    فقط چند مصداق میگم که روشن شی:
    تمسخر و توهین به روحانیت،نمایش روحانیت پخمه که از ترس قرائت تلقین و دفن میت گریه میکند،روحانی سازشکار و بیسواد که توان روضه خوانی هم ندارد،توهین به روضه ی حضرت زینب س به نحوی که با انعکاس بدِ نوحه این بزرگوار مخاطب ناخواسته به این نوحه میخندند، که همین سکانس به تنهایی پنبه کل فیلم را میزند
    البته جدای از این، عدم وجود گره، سکانس های اضافی و بی معنی و غیر مرتبط با فیلم و... از عواملی است که این فیلم را هم در ردیف فیلم های بی مایه کرده
    با سلام
    کار زیبایی شده خدا قوت
    با طرحی از یکی از بیانات مولا و مقتدایمان امام خامنه ای مدظله العالی به روز هستم
    یا علی
  • ای‌داد | Eydad
  • کی بریم سینما؟
    آیکون دندون نما
  • آسمان گراف
  • سلام
    با طرحی به یاد شاعر فرزانه‌ی انقلاب، دکتر قیصر امین پور به روزم
    تشریف بیاورید.
    التماس دعا
    آیکون دندون نما رو نفهمیدم
    یعنی چی؟
    از پیشنهادتون تشکر میکنم
    ولی من دارم گرافیک رو میذارم کنار و میخوام بچسبم به سینما شاید هم تلویزیون
    اول اینکه مصادیقی که گفتید بطن فیلم نیست بلکه ظاهر فیلم
    دوم من فیلم ها رو مصداقی نمیبینم بلکه کلی نگاه میکنم و از تاثیر کلی فیلم نتیجه گیری میکنم
    اگه قرار باشه فیلم ها رو مصداقی نگاه کرد یقینا فیلم جدایی نادر از سیمین هم تو گروه خوبها خواهد بود در صورتی که اینطور نیست
    من با نظر شما مخالفم
    این یه فیلم خوب ایرانی و پر مایه است که باید دید
    تشکر
    شما هم لینک شدید
    البته
  • ای‌داد | Eydad
  • از همونایی که توی پسر شجاع روباهه میخندید و دندونش برق میزد!!!!
    نکنه تو هم از دارو دسته رسایی هستی که تو برنامه هفت هفته پیش فیلم خوب رو اخراجی ها نامید!! نمی دونه برای مقابله به مثل کردن با یه فیلمی مثل جدایی نادر از سیمین که ظاهر و باطنمون شست گذاشت رو طاقچه باید فیلم با مضمون خانوادگی ساخت.
    بعدشم یه روحانی گریه کنه همه روحانیت زیر سوال میرن .من همیشه از تعصب حالم به هم میخوره .حکایت اونهایی رو داری که از خود پیغمبر هم مسلمون تر شدن
    این حرف هارو با من که نبودی؟
    قشنگیش اینه که ...
    فضای شاد ِ فیلم با ترکیب‌ ِ رنگهای زیباش در این عکس کاملا به تصویر کشیده شده.
    بزرگوار پیشنهاد میکنم با این زاویه ای که گرفتید جلوتر نرید چون الان شاید کم باشه ولی چند سال دیگه زاویه اش زیاد میشه و چه بسا به 90 درجه برسه.تقسیم بندی بطن و ظاهر رو هم نمیفهمم بالاخره این حرف هاز ده شده یا نه؟ تو هین به روحانی شده ؟ توهین به روضه حضرت زینب س شده یا نه؟
    بعد جدایی نادر رو که بخوایم مصداقی اش کنیم در این جند سط نمی توان مصادیقش رو گفت. لذا بنده هم نگفتم این فیلم فاسد است، گفتم بی مایه است .یعنی همسو با خط فکری ما نیست و در این کشتار نرم حتی به فکر التیام زخم های روحی ما هم نیست چه برسد تهاجم به دشمن.
    جواب زهرا خانم:1.من طرفدارم حقم ،حالا میخواد از لسان رسایی بیرون بیاد یا هرکس دیگه.2.اخراجی ها فیلم خوبی است همان طور که رهبری هم تعریف کردند.3.بین بد وبدتر یقینا بد اولی است. بین جدایی نادر و حبه قند ،یه حبه قند اولی است.
    3.این جمله شما خیلی ساده لوحانه است:
    "بعدشم یه روحانی گریه کنه همه روحانیت زیر سوال
    میرن"
    چون با همین طرز فکر واستدلال در عرصه هنر از ابتدای انقلاب تمامی مقدسات ما رو زیر سوال بردن و ما هنوز توجیه می کنیم که: بله مگه دروغه؟مگه آخوند دزد نداریم؟ مگه رزمنده معتاد نداریم؟مگه ...و ما هنوز در خواب خرگوشی هستیم و در حال توجیه
    بهتر است به بیانات آقا و امام در عرصه هنر کمی توجه کنیم
    یه حبه قند فیلم خوبیه
    چرا؟ چون آخر فیلم تو هم از روحانی فیلم خوشت میاد.
    هم می فهمی که اون داماد نابکار هم قسمت های سفیدی داره که همون روضه خوندنشه.
    هم به سنت هات نزدیک تر می شی.
    هم به قسمت و قضا و قدر الهی اعتقادت محکم تر میشه
    و هم سادگی و بی آلایشی رو تحسین می کنی
    ضمنا برای رسیدن به این آخر فیلم از روش های احمقانه و ناجوانمردانه مثل اخراجی ها استفاده نکرده
    قبول دارم
    اتفاقا التیام خوبی هست
    من هنوز هم مثال ها و نقد هایی که میفرمایید رو قبول ندارم
    شاید بهتر باشه بگم قانع نشدم
    به نظر من فیلم اخراجی ها خوب نبوده و نیست
    و تا اونجایی که من یادم هست آقا گفتند
    "که ما فیلم مذهبی پر فروش هم داریم نمونه اش همین فیلم اخراجی ها "
    من این رو تعریف نمیدونم
    اگر جایی دیگری تعریف کردند من خبر ندارم
    فیــــــــلم ...
    اسمی است که روی کمتر تصویری میشود گذاشت!
    .
    انقدر اوضاع سینما آشفته است که چند سال یکبار، یک فیلم را منهای قسمتهایی از آن میشود تحسین کرد.
    یا علی
    سلام
    فکر نمی کردم اینکار شما باشه
    واقعا زیباست
    و از این که این فیلم ارزشمندو تبلیغ کردین
    ممنونم
    به جان خودم کار من نیست
    من فقط تبلیغ فیلم رو کردم
    فکر کنم پوسترهای این فیلم رو آقای عباس کیارستمی طراحی کردند
    چه باید کرد؟
  • انحراف دات کام
  • سایت خبری – تحلیلی جریان انحرافی
    برای شناختن جریان انحرافی اینجا رو بخونید
    www.enheraf.com
    اگر مطلبی هم درباره جریان انحرافی توی وبلاگتون منتشر کردید خبرمون کنید
    Enheraf.com@gmail.com
    سلام برادر
    نمی دونستم شمام تو عرصه ی سینما دستی داری...اما الان می دونم!
    یه حبه قند عالی بود. به نظرم خیلی می شه دربارش فکر کرد
    برای آقای با اسم «ثارالله» متاسفم
    پیشنهاداتو واسه فیلم هرازگاهی بهم بگو چون احساس کردم سلیقه ام به سلیقه ات نزدیکه
    موفق باشی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی