باروت


 

نظرات  (۲۲)

سلام
به نظرم در رابطه با ابرها خیلی اغراق شده و میزان شعله ها هم خیلی کمه
در حدی که اگر نوشته نباشه
متوجه منظور پوستر نمیشی
این مسئله که اگه نوشته نباشه متوجه منظور پوستر نمیشی تعمدی بوده
و در تمام مامی توانیم ها دیده میشه
که خیلی هم خوبه
.
این اتفاق خوبیه که تصویر شما رو نگه داره درحالی که تو نگاه اول چیزی متوجه نمیشی
وقتی جمله طرح رو میخونی و دوباره به طرح نگاه میکنی تازه ارتباطش رو متوجه میشی
.
حالا میشه راجع به اینکه من چقدر تونستم به این سبک نزدیک بشم بحث کرد
.این یک شروع خوب است پس نباید ایراد الکی گرفت
ما یا از سر حسادت ایراد می گیریم یا می خواهیم نظر بدهیم تا همه بدانند که گرافیک بلدیم
امیدوارم این تنوع در دستور کار همه قرار گیرد
از همه لحاظ عالــــــــی بود
یا علی
چه خوب
کار خوبی شده ولی بنظرم اصلا ادم رو نگه نمیداره تا بخواد بهش کلی فکر کنه
نگه میداره
سلام دوست عزیز؛
وب قشنگ و با حالی داری، مطالبت هم جالبه.
من داهولم، از این که افتخار دادی و حرف ام رو میخونی خوشحالم، فکر کنم ارزش اینو داشته باشم که یه بار به هم سر بزنی! درسته ما همدیگرو نمی شناسیم و تا حالا هم و ندیدیم ولی خوب همیشه همین طوری آشنائی ها شروع میشه و بعد دوستی های محکم رو شکل میده، حرف های زیادی برا گفتن دارم، حکایت های تلخ و شیرین گذشته که به درد آینده می خوره؛ بهت از همه چیز میگم: سیاست، فرهنگ، اقتصاد، اجتماع و ....؛ حرف بیخودی هم نمی زنم، درسته تازه به دنیا اومدم و هنوز بچه ام، ولی حرف ام حرف های بزرگتر هاست بعضی هاشو شنیدم، بعضی هاشم خوندم، یه کمیشم دیدم، بهت قول میدم بیشتر حرف هام رو تو هیچ سایتی پیدا نمی کنی، چون کشاورزی که منو ساخته سعی می کنه از لا به لای کتاب ها حرف های تازه برات در بیاره، رو هم رفته فکر می کنم مترسک خوبی ام، لا اقل ارزش یه بار دیدن رو که دارم ... !!!!!
سلام دوست عزیز، لطفت مستدام و حضورت پر شور باد!
لطف کردی به هم سر زدی اومدم برا تشگر.
در ضمن اگه برات مقدوره عنوان لینک منو به این نام تغییر بده:
داهول؛ حرف هائی از جنس ناچاری!
  • حسین احمدی سخا
  • مقدور بود تغییر دادم
    سلام و ممنون با افتخار لینک تون کردم زیر گروه طرح و گرافیک با نام باروت اگه مشکلی بود بفرمائین.
    نمی داره هههههههههه
    السلام علیک یا اباالفضل العباس
    سلام
    معمر رو کشتن هی هی،خین اش رو ریختن هی هی..!!
    آقا مبارکه،یه شیطان کم شد
    این پوستر های ما می توانیم رو که میبینم جان تازه میگیرم حسین جان،آفرین
  • دیدبان-فدایی لر
  • عالیه کارتون
    اگر این قضیه عمدی که صحبتی دیگه توش نیست
    در رابطه با سبکی هم که گفتین
    بهش رسیدین تو این کار
    راستی بنده به شخصه نه از سر حسادت نقد میکنم
    نه نیازی می بینم که بخوام بگم گرافیک بلدم
    فقط چون کارهاتون به نظرم خوب هستن و شاید نظری که میدم باعث بهتر شدن کار بشه
    نقد میکنم و نظرمو میگم
    امیدوارم سوءتفاهم نشده باشه
    سلام
    در زیر لوای مولا امیرالمومنین
    با طرح "ولایت" نشسته ایم!
    وقت کردی یه سر بزن!
    http://mohemat.blogfa.com/post-53.aspx
    من از نظرات و انتقادات دوستان استفاده و استقبال میکنم
    یقینا تشویق های صادقانه دوستان هم باعث دلگرمی خواهد بود
    و احساس میکنم که به فضای نقد خیلی بیشتر احتیاج داریم
    به خاطر همین هست که خودم بیشتر سعی میکنم نقد کنم تا تشویق های بیخودی
    از آقا حامد خیلی تشکر میکنم به خاطر لطفی که به ما دارن
    و از وبلاگ وتر هم تشکر میکنم به خاطر نظرات سازندشون
    .
    انشاءالله که هم کارهای خوبی بزنیم
    و هم خوب کار کنیم
    هی
    ...
    همچین بدک نیست
    یا علی
  • جواد رمضانپور
  • عرض ادب و احترام خدمت دوستان گرافیست ارزشی عزیز
    دوستان پیشنهاد ما به شما این است که این سخنرانی آقا رو دانلود کنید تمامش (37 دقیقه)رو گوش کنید و طبق این سخنرانی آقا طراحی کنید
    واقعا جمله به جمله سخنرانی آقا رو میشه و باید طرح زد
    و این کار، کار شما گرافیست های ارزشی و حرفه ای است
    http://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=8335
    موفق باشید
    یا علی
    التماس دعا
  • مجاهد سایبری
  • سلام برادر عزیز
    لطفا به سایتم سر بزنید و اگر برای تبادل لینک یا لوگو موافق بودید خبرم کنید.
    یا علی
  • بی تاب هویزه
  • سلام
    طرح های ما میتوانیم هایتان خیلی جالب هستند و متفاوت
    به روزم با...
    دزد بازار آشفته میخواهد.
    تو نمایشگاه مطبوعات منتظرتون هستیم.
  • ای‌داد | Eydad
  • من کلا روحیه ام با این چیزای فانتزی جوره
    آیکن دندون نما
    کاش بدنه موشک رو هم کمی نشون میدادی
    کفم برید برادر
    فوق العاده بود
    منتظر بعدی ها هستیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی