باروت


 

[button link="http://www.didart.ir/wp-content/uploads/2011/09/plus_001.flv" style="download" color="silver" window="yes"]دانلود ویدئو[/button]

یه پست خوب از یه سایت خوب

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۱۳)

سلام
حسین
این وبلاگ هیات چرا کار نمیکنه
؟؟؟؟؟؟؟
سلام
قبلا هم بهت گفتم وقتی نظر میدی اگه خوشت نیومد بگو چرا
سلام اخوی.کشته ی یه همچین نقد هایی ام.حتما اصلاح و اعمال خواهم کرد.ممنون
یا علی
  • حسین احمدی سخا
  • چشم
    ممنون
    راستش من کارهای بچه ها رو نقد میکنم
    ولی زیاد بهشون گیر نمیدم که یه وقت دلسرد بشن یا بهشون بر بخوره
    ولی ازت تشکر میکنم ما ها که میخواهیم این مسیر رو ادامه بدیم حتما به نقد شدن جدی و اساسی احتیاج داریم
    یا علی
    سلام برادر خداقوت
    تازگی ها یه وبلاگ طراحی زدم خوشحال میشم کمکم کنی
    اگه فرصت کردی یه سری بزن
    خوشحال میشم اگه تبادل لینک داشته باشیم
    در پناه مرتضی علی..
    حاجی دمت گرم!!
    السلام علیک یا اباالفضل العباس
    سلام حسین جان
    بار مفهومی خیلی بالا بود . ممنون
    سلام برادر
    یه طرح آماده کردم در حمایت از مردم بحرین
    اگه وقت کردی یه سر بیا ببین!
    لینکش رو برات میزارم.
    یاعلی!
    http://mohemat.blogfa.com/post-47.aspx
    سلام
    برای حمایت از اجرای کرسی های آزاد اندیشی که فرموده رهبر معظم انقلاب هست و طرح هم اندیشی در فضای مجازی لطفا لوگوی این طرح را در زیر قالب وبلاگ تان بگذارید.
    کد لوگوی طرح:

    باتشکر از شما
    یاعلی
    سلام حاجی
    یه طرح زدم با عنوان "انتظار محرم"
    اگه وقت کردی یه سر بزن!
    لینکش رو میذارم..
    یا علی
    http://mohemat.blogfa.com/post-51.aspx
    ای بنده من...
    آن گاه که به نماز می ایستی
    آن چنان به سخنانت گوش می دهم که گویی همین یک بنده را دارم
    و تو آن چنان از من غافلی که گویی چندین خدا داری...
    طرحی با همین مضمون زدم...منتظر نظراتتون هستم
    رفت تا تشنگیش آب کند دل ها را تا به خیمه بکشاند یقه دریا را...
    و اما دقایقی بعد
    گره بر معجر رقیه زنید که پناه حرم از اینجا رفتــــ...
    یاعباس
    حضرت سقاء
    http://www.anaammar.ir/
    عمار ادبی ،حضرت سقا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی