باروت


 

گفت واسه امام یه طرحی بزن

گفتم من واسه آقا طرح نمی زنم

ناراحت شد، رفت

***

از آقا تو سال 89 حدود 218 تا گزارش تصویری تو خامنه ای دات آی آر  هست

تو چقدر کار کردی که اینقدر پر رویی؟

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۱۰)

...
السلام علیک یا اباالفضل العباس
سلام
حسین جان جریان چیه؟ما تازه رسیدیم نمیدونیم چه خبره!
السلام علیک یا اباالفضل العباس
الهم صل علی محمد و آل محمد
رفیق جان
حتی اگر هم حق با شما باشه این لحن کلام از شما پسندیده نیست حالا اگر یکی از امثال ما در عرصه جنگ نرم کوتاهی کرده که این جوری برخورد نمی کنند
اتفاقا شما فرد مبتکری هستید خواهش من هم همین است که پوستر هایی از حضرت آقا بزنید و این تصاویر را به آیات قرآن ، احادیث و یا بیانات آقا مزین کنید
دغدغه های آقا را رو پوستر ها بزنید
این که خیلی خوب است نظرات ایشان احیا شود
گرچه شما از ابتدای راه اندازی سایت موضوع "اعتماد به نفس ملی" را که آقا صدها بار تاکید کرده اند را مد نظر داشتید و دارید
حال خواسته بنده هم همین است بیانات آقا را پوستر های ایشان احیا کنید بنده خودم در زمینه گرافیک وارد نیستم ولی در حد توان در عرصه های دیگر هستم
امیدوارم آن کسی هم که به شما جسارت کرده عذر خواهی کند
موفق و منصور باشید
یا علی
سلام حسین آقا
مسئله ناراحتی و دل خوری یا عذر خواهی کسی نیست
.
خواستم
تذکری باشد برای امثال خودم که خیال نکنیم با چند تا کار خوب شاخ قول را شکستیم
.
تذکری باشد برای آنها که خیال میکنند "سرباز" خوبی هستند
.
خواستم بگویم که کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم
.
بگویم که برای آقا طرح زدن سخت است خیلی سخت است
خیال نکنیم عکس خوب آقا رو با یه جمله خوب نوشتیم کاری کردیم و باری برداشتیم
.
اگر لحن جمله باعث تذکر میشه خوبه
ولی اگر فکر میکنی بی ادبانه است باید بیشتر توضیح بدی
  • منجی گراف
  • امشب مستم به ارباب دل بستم
    کی میرسه به شیش گوشه دستم؟
    دو طرح جدید با موضوع بین الحرمین
    در پناه مهدی عج
  • ای‌داد | Eydad
  • سلام
    سلاح کشتار جمعی چقدر فکر جالبی پشتشه
  • ای‌داد | Eydad
  • متوجه شدم طراحش خارجیه
    خیلی خوبه، من تو کارهای قدیمی چیزای قشنگی دیدم
    این کاری که شما هم آوردی جالب بود
    بله پادکستها و فلشها کار خودمه
    اینجا فونت متفاوتی هست؟
    بِ
    سلام
    ای خوش آنان به جهان که جان به اقا دادند
    نه برای خوش جهان، جان به تقلا دادند
    ما توهم زده ی وصل رخ او شده ایم
    ما توهم زدگان را کِی کجا راه به بالا دادند؟
    اری این هم درست است که عکس آقا و یک جمله چه حاصل دارد؟
    پذیرش ولایت یک توهم نیست اینقدر ساده که ما می پنداریم!
    یا علی التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی