باروت


 

نظرات  (۹)

جمله ی زیبایی بود
لطفا 8 شوال یادتون نره
(سالروز هتک بی شرمانه ی وهابیت به حریم چهار امام مظلوم بقیع)
اللهم عجل لولیک الفرج
با دو طرح به مناسبت هشتم شوال
(سالروز هتک بی شرمانه ی وهابیت به حریم چهار امام مظلوم بقیع)به روز هستیم
اللهم عجل لولیک الفرج
بیا مولا به خاطر غربت بقیع بیا
سلام من به مدینه به آستان بقیع
سلام من به بقیع و به کبوتران بقیع
سلام من به مزار معطر صادق
که مثل ماه درخشد به آسمان بقیع
سلام من به شب ماه فاطمی بقیع
سلام من به گل یاس هاشمی بقیع
مولای من شما کی خواهید آمد ؟ مدینه سراسر غم است و غربت و شما ای مولای من تنها بازمانده از نسل خوبان و پاکانی ، بیا مولای من به خاطر غربت بقیع بیا
به روزیم منتظر حضور تان وو نظرات شما
یا علی
ما که شما رو لینک کردیم حالا مونده شما ما رو لینک کنی...علی یارت
سلام
به نظرم اصلا واضح نیست
مفهوم رو منتقل نمیکنه
فقط به خوبی تیزی رو می رسونه
باروت» قبول دارم
سلام
می دانم می آیی...:
پست جدید ما
تشریف بیاورید
خواهشا نظر یادتون نره!
سلام داداش
طرح خوبیه قبول گفتن ساده قبول ولی نه در این حد
شما دیگه داری از ور پشت بوم میوفتی
طرحی که هیچی نداشته باشه رو که نمیگن طرح روشنفکرانه و زیبا
ببخشید اگه فضولی کردیم قصدمون تخریب نیست اشتباه نشه یه وقت
یا علی
باروت» این یه سبک جدیدیه واسه من ؛
قبول دارم که باید بیشتر تمرین کنم
سلام عالیییییییییییییی بود وبتون.برا انفعال ما دانشجویان هم درست کنید بلکه به خودمان بیایم!
Best backlinks and website traffic service - we publish your custom post up to 100'000 forums worldwide price starting only from $29
Get amazing web traffic using amazing backlink service today. We are able post your marketing post up to 100’000 forums around the web, get thousands of backlinks and amazing targeted online web traffic in shortest time. Most affordable and most powerful service for web traffic and backlinks in the world!!!!
Your post will be published up to 100000 forums worldwide your website or blog will get instant traffic and massive increase in seo rankings just after few days or weeks so your site will get targeted long term traffic from search engines. Order now:
backlink service
سلام
خیلی سایت خوبی داری و بعضی از طرح هات خیلی خوبه
این یکی زیاد خوب نشده البته
ولی در کل پوستر ساده باید یه نقطه عطف هم داشته باشه
انشالله به زودی کارهای بهتری از شما می بینیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی