باروت


 

[button link="http://www.barut.ir/blog/wp-content/uploads/2011/08/usa-2-f.jpg" size="small" style="download" color="silver" window="yes"]سایز اصلی[/button]

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۱۴)

سلام
واقعا کارهاتون زیبا ست
در پناه حق باشید
ضمنا مایلم شما رو لینک کنم
به ما هم سر بزنید
سلام
با طرحی درباره روز قدس به روزم
تشریف بیاورید
التماس دعا
سلام
ممنون
چشم حتما دیدمش سلام می رسونم
یاعلی
برادر چند وقتی نبودید؟
خیلی حال کردیم... ممنون!
با تشکر استفاده کردیم از این طرح زیبایتان
مشکل کارهای ما این است که برای رضای همه کار می کنیم جز خدا...
شهید ابراهیم هادی
سلام
برای شهید هادی پوستری زدم فرصت کردید سر بزنید
با یک پوستر جدید و تحول عظیم سایت در خدمتتان هستیم
لطفا مارو از نظراتتون محروم نکنید
یا علی مدد
منجی گراف
  • بچه های خاکریز
  • سلام .قربونت برم حسین جون ممنون از حضورت.
    سعی میکنم ایده از خودم باشه
    اگه نشد دیگه مجبورم
    کمبود ایده هست کاریش نمیشه کرد
    ولی تا به حال فقط چند تا از طرحام از ایده دیگرون بوده.
    اگه ایده ای داشته بگو تا اجرا کنم.
    الهی شهید شی
    سلام علیک
    پیشاپیش عید سعید فطر رو به همه تبریک میگم
    با طرحی به مناسبت عید سعید فطر به روز شدیم تشریف بیاورید
    (نظر)
    یا علی
    سلام
    با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر به شما دوست عزیز
    با طرحی به همین مناسبت به روز هستیم
    با نظرات موثر خود من را در ادامه این مسیر همراهی کنید
    تشکر
    التماس دعا
    یاعلی
    سلام علیکم برادر
    طرحت ایده ی خوبی داره ولی جای کار زیاد داره
    موفق باشی
    به من هم سر بزن
    موفق باشی
    علیکم السلام
    قبول دارم
    ولی کاش میگفتی کجاش
    تبریک معصومانه...
    پست جدیدی از منجی گراف
    خیلی دوست دارم نظرتونو راجع به این پست بدونم
    یاعلی
    **** خصوصی ****
    سلام علیکم
    خوبی حسین جون ؟
    خیلی خوشحال شدم سایتتـ ُ دیدم - خبری ازت نیست مشتی
    دلمون واست تنگ شده - بیا تو وبلاگم شمارتو بزار چون تو لیستم پیدات نکردم
    یا علی مدد جوون :ی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی