باروت


 

[button link="http://www.barut.ir/blog/wp-content/uploads/2011/08/bio-implant-f.jpg" size="small" style="download" color="silver" window="yes"]سایز اصلی[/button]

[box type="tick" style="rounded" border="full"]طرح تولید انبوه بیوایمپلنت پوششی و چشمی به بهره‌برداری رسید.[/box]

تکنولوژی ساخت بیوایمپلنت به جز آمریکا در اختیار کشور دیگری قرار ندارد و حتی برخی کشورهای اروپایی تحت لیسانس آمریکا برخی بیوایمپلنت‌ها را تولید می‌کنند و این در حالی است که ایران پیش از این موفق به تولید انبوه بیوایمپلنت‌های استخوانی، قلبی، عروقی و بیوایمپلنت تاندوم شده است و امروز نیز برای اولین بار در دنیا، ایران بیوایمپلنت چشمی را به تولید انبوه می‌رساند.

گفتنی است آمریکا در بحث تولید بیوایمپلمت چشمی فقط در حد کار تحقیقاتی فعالیت داشته در حالی که ایران امروز برای اولین بار در دنیا بیوایمپلنت‌های چشمی را به تولید انبوه می‌رساند.

با تولید بیوایمپلنت‌های پوششی و چشمی در کشورمان قیمت این محصول نسبت به مشابه خارجی آن کمتر از یک سوم می‌‌شود و برای کشورمان سودآوری ارزی دارد.

بر اساس این گزارش بیوایمپلنت‌ از تجهیزات پزشکی است که منشاء بیولوژیک (موجود زنده) دارد و با استفاده از مهندسی بافت طوری تغییر داده می‌شود که با رسیدن به شرایط مناسب، جذب بدن شود و برای ترمیم قسمت‌های آسیب‌دیده مورد استفاده قرار گیرد.

  • حسین احمدی سخا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی