باروت


 

نظرات  (۸)

این کار شما انصافا قابل تقدیره
همین شروع کوچک اما زیبا
جاش خالی بود
بهتون تبریک می گم
و آرزوی موفقیت بیشتر براتون دارم
پاسخ:
تشکر
سلام
چهار قسمت نقد رسانه رو کامل دیدم
از این خیلی خوش حال شدم که شهید اوینی را در کار زیبا تان دیدم
ولی...
حرفی که شهید آوینی میزنه، نقد رسانه است، نقد خود رسانه...
ولی جناب استاد پناهیان و جناب آقای جلیلی نه آنقدر...
پاسخ:
آوینی ، آوینی ، آوینی
واقعا کار جالبی بود دستتون درد نکنه
من چند وقته شروع به خوندن کتابای شهید آوینی کردم ولی همیشه می گفتم نیازی نیست که آینه ی جادو یاکتابای دیگه ی ایشون رو که نقد رسانه ست بخونم ولی الان به شدت احساس نیاز می کنم به این کتابا چون فک می کنم واقعا در این عرصه بچه های خیلی کمی مشغول به فعالیتند
ان شالله که در کارتون موفق باشید
سلام
عالی بود...ممنون
  • نیم نگاه
  • اجازه دارم برای نمایشگاهی آرم سایت پاک کنم
    پاسخ:
    بله اجازه دارید
    سایز بزرگتر هم هست
  • نیم نگاه
  • بزرگ کردم در حد آ3 کیفیتش اومد پایین. سایز بزرگش برام ایمیل کنی. باور کن کلی صواب داره. هر چی هم برای نمایشگاه داری بفرستی مخلصیم
    اجرکم عندالله
    پاسخ:
    ایمیل میکنم
  • نیم نگاه
  • بی زحمت ما می توانیم ها رو
    سلام
    ممنونم خیلی عالی بود
    من به شخصه به این کارتون خیلی نیاز داشتم
    ...راه گشا بود
    اجرتون با صاحب الزمان(عج
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی